x_kiana_x

hii im kiana
-i play soccer
-i like the color pink See More▼
uploaded a photo
x_kiana_x's Photo 0
on March 19, 2014
uploaded a photo
x_kiana_x's Photo 0
on March 11, 2014
uploaded a photo
x_kiana_x's Photo 0
on March 11, 2014
hii..okay, soo i joined the dance team for my school and one of the choregrapher is older than me..soo than i caught him staring at me while we was biting lower lip..like he was bitting his whoole lower lip..thats nothing right? and like he waved to me and only me...its normal right?,like no stalkerish type of thing?
reply
on November 03, 2013
Report
i saw your music video summer love i think, on MTV!
reply
on September 07, 2013
Report
just finished watching the conjuring....omfg scary!!
reply
on August 17, 2013
Report
is it wrong to text you crush ? because i text him a lot like were best friends and he dosnt even mind..
reply
x_kiana_x
ummmm? okay..
on August 08, 2013
Report
planetfroot
I feel ya bro
on August 07, 2013
Report
on August 07, 2013
Report
finished first day of 8th grade!!
reply
on August 07, 2013
Report
subscribed to page
Teen quotes!!
page
Who has evr gone on facebook, twitter tumblr or google whatever, and seen a teen quote that they could really relate to? C'mon, I've seen sooo much. Post ur fave or best teen quotes here, or even da funniest x I'm also making ...
9 subscribers 7 members by girlonfire
on August 03, 2013
lol i watch happy trree friends now.i bet parents complain about it , a lot .
reply
on July 25, 2013
Report
subscribed to page
ONE DIRECTION FAN CLUB (1)
page
HEYY THIS IS A ONEDIRECTION FAN CLUB FOR DIRECTIONERS TALK ABOUT DER LATEST SONGS WHO WUD U RATHER MARRY ANYTHING U WANT!!
1 subscriber 2 members by R.M.OandB.M
on July 23, 2013
wait,your going to eight grade?
reply
x_kiana_x
yeah of course,i mean you dont really wannt sound like a 6 yr. old or something
on July 23, 2013
Report
vintagebird
The thing about me sounding older than an eighth grader?
on July 23, 2013
Report
vintagebird
Oh. That's a compliment, right?
on July 23, 2013
Report
x_kiana_x
meto!! lol oh because i listen to one of your youtube video and you sounded older..
on July 23, 2013
Report
vintagebird
Yersh, why?
on July 23, 2013
Report
on July 23, 2013
Report
i spent like $110 shoppng today!! hahaha and aand extra $5 for starbucs..heheh
reply
on July 22, 2013
Report
heyy
reply
x_kiana_x
same as you .............
on August 27, 2013
Report
RossLynch
Nothing hbu
on August 16, 2013
Report
x_kiana_x
so what you doing?
on July 25, 2013
Report
RossLynch
Hi
on July 24, 2013
Report
on July 21, 2013
Report
watching oz the great and powerful at a stadium...lol
reply
on July 21, 2013
Report
at the doctor gonna take an X-ray... :scared:
reply
on July 19, 2013
Report
hi
reply
x_kiana_x
nothing just layin in bed鈥︹�mfg im sorry this reply was sooooo late, i was caught up on facebook and i didnt really look on qfeast...sorry
on October 08, 2013
Report
sabrina_vaz1
What r u up to
on August 09, 2013
Report
x_kiana_x
hey
on July 19, 2013
Report
on July 18, 2013
Report
hey megan,did you do a cover on youtube of justin timberlakes song mirrors? if you didnt can you pleasse make one? i think your voice would be perfect for that song.!
reply
x_kiana_x
okay, thanks !
on July 21, 2013
Report
megannicolesite
sure ill see if I have it.
on July 21, 2013
Report
on July 18, 2013
Report
hey guys!! im soo lonley &bored..im just sittin here icing my ankle(might have pulled something)
reply
x_kiana_x
thank you !!
on July 18, 2013
Report
planetfroot
Sorry get well!
on July 18, 2013
Report
on July 17, 2013
Report
hey
reply
x_kiana_x
just icing my ankle..thats pretty much it lol
on July 18, 2013
Report
x_kiana_x
:sigh: nothing..:/
on July 18, 2013
Report
madix1
so wats up
on July 18, 2013
Report
x_kiana_x
hii
on July 18, 2013
Report
madix1
heya
on July 17, 2013
Report
on July 17, 2013
Report