Do you read your NEWS FEED?

Do you read your NEWS FEED?

yep
58.7%
27 votes
nope
41.3%
19 votes
Be the first to add this poll to starred list!
▼Scroll down for more polls

Comments (14)

breann.west.5
Yep. I'm EXTREMELY OCD about them. XD
reply
Report
on December 13, 2015
mikus_chibi_neko
Nope, coz it's always super full, I read the red ones though (I have 870 unread newsfeed)
reply
Report
on September 12, 2015
sapphirethehedgehog
Not much, when I'm bored :3
reply
Report
on August 24, 2015
SnowClan
That would take way too long
reply
Report
on June 24, 2015
sleepysuga
Sometimes, when I have nothing to do.
reply
Report
on June 17, 2015
patchouli
Nope.
reply
Report
on May 29, 2015
HeroRealSkylarV4
Yea i gotta xD
reply
Report
on May 20, 2015
NuttyTheSquirrel
on a rare occasion
reply
Report
on March 10, 2015
Bookworm10
I don't have time anymore. I can't sit there are read 100+ things.
reply
Report
on March 03, 2015
Karasuno
Unless it's over 1000 (which it never is), I read everything in it.
reply
The_Demigod_Timelord_Wizard
Same. Unless I'm feeling EXTREMELY lazy
reply
Report
on March 19, 2015
Report
on March 02, 2015
Foxy_The_Amazing_Pirate_Fox
I kinda just read the first 5 things. Then mark everything else as read.
reply
TheSortingHat
lol me too.
reply
Report
on March 02, 2015
Report
on March 02, 2015
XxSad_Little_LionxX
Sometimes
reply
Report
on March 02, 2015