captainqwerty

i be strange and me love turtles and walruses, also video games. Also in USA i am only one with the name Jayce. And i am of course the ultimate turtle walrus werewolf russain donkey See More▼
What if tree leaves were brown, and tree bark was green :0
reply
Bribri_was_here
he was my everything
on August 31, 2016
Report
Princess_Twilight
XD @Myfreddie77
Yeah. :'( @QUEEN_Bribri
on August 31, 2016
Report
Bribri_was_here
:'( miss him
on August 31, 2016
Report
Myfreddie77
Sorry, just felt like saying that AGAIN XD @Princess_Twilight
on August 31, 2016
Report
Princess_Twilight
W-e k-n-o-w. @Myfreddie77
:]
on August 31, 2016
Report
There are 15 more comments. Show ▼
on May 09, 2016
Report
added a photo to the starred list
XD just a little repost of a photo that i love XD
captainqwerty's Photo 0
on May 09, 2016
Yup
Patience made of steel. 39-0%
Patience made of steel. 39-0%
Your tolerance is very high. Hats off to you.
Nearly unphased by anything, its either you don't care or you always look to the brighter side of things.
You are the ideal model for patience. Good for you.
If something gets you down, you just move on.
comment
on May 09, 2016
Report
Do you guys want to know how to time travel? here are the steps
Close your eyes
You are now traveling through time at an alarming rate of 60 Seconds per minute! WOW AMAZING!
reply
on May 09, 2016
Report
asked a question
Why are you guys so nice to me?
question
All i do is talk to you guys, i don't have as much followers as any of you or anything
4 / 4 profile questionby captainqwerty
on May 09, 2016
i'm bored, does anyone want to talk
reply
Bribri_was_here
meh
on May 09, 2016
Report
captainqwerty
sorry i was doing chores and i don't watch anime
on May 09, 2016
Report
captainqwerty
so what do you want to talk about
on May 08, 2016
Report
captainqwerty
he seems like a bad guy at first glance tho
on May 08, 2016
Report
captainqwerty
:O)
on May 08, 2016
Report
There are 5 more comments. Show ▼
on May 08, 2016
Report
bribri is this correct?
Good Boyfriend!
Good Boyfriend!
You are doing a great job, keep up the good work. I'm sure your girlfriend is very happy. You're a keeper!
comment
captainqwerty
:O) thank you @bribri_loves_you
on May 09, 2016
Delete
Report
Bribri_was_here
YEA u are a very good bf
on May 09, 2016
Delete
Report
captainqwerty
yes @ShyFangirl
on May 08, 2016
Delete
Report
captainqwerty
What does you mean what? @ShyFangirl
on May 08, 2016
Delete
Report
on May 08, 2016
Report
reply
FandomTrash
No problem and if you need anything you can talk to me
on May 08, 2016
Report
ikigaii
Anytime
on May 08, 2016
Report
captainqwerty
awww thanks guys @fan_of_1D_5SOS @oOGoddessKittyOo
on May 08, 2016
Report
FandomTrash
Np and just saying your parents are completely wrong when they say you're terrible bc you're a nice, kind, funny and other kinds of stiff to let your parents say you're terrible
on May 08, 2016
Report
ikigaii
Oh. . . well remember that your not terrible at all *hugs*
on May 08, 2016
Report
There are 10 more comments. Show ▼
on May 08, 2016
Report
Ghost riders powers
Judging: if you have done any crime he will hunt you down and suck out your soul
Invincibility
SUPER AWSOME FAST MOTORCYCLE
Tracking: he can smell you any where you are, no matter how far away you are
The chain: if it touches you your dead
Super speed: can run almost as fast as his bike See More▼
reply
on May 08, 2016
Report
GHOST RIDER HAS BEEN AND ALWAYS WILL BE MAY FAV MARVEL CHARACTER, THUMBS UP IF YOUR WITH ME BY THE WAY HE IS NAWT A BAD GUY HE IS ACTUALY A GOOD GUY http://2.bp.blogspot.com/-aRPLpHJbXhg/T8o_0ZJSBLI/AAAAAAAABM4/EzWMm-HF5gM/s1600/comics-ghostrider2-590x350-1728h7j.jpg
reply
on May 08, 2016
Report
created a poll
on May 08, 2016
Thumbs up if i'm good at making memes, the memes i've been posting for the past few days i made myself
reply
on May 08, 2016
Report
added a photo to the starred list
captainqwerty's Photo 3
on May 08, 2016
have you guys ever wondered why i'm so happy all the time :O)
reply
Bribri_was_here
on May 08, 2016
Report
captainqwerty
cornbread died tho :O( @bribri_loves_you @StridersGonnaStride
on May 08, 2016
Report
captainqwerty
Idk why i just always see thing in a good way, it doesn't matter what situation i'm in i always find something good about it, when i was 1-6 years old i always saw thing as terrible, EVERYTHING, then one day i changed, idk what did it but from then on i was always like this, probably when i met cornbread @bribri_loves_you @StridersGonnaStride
on May 08, 2016
Report
Bribri_was_here
Oh yay
on May 08, 2016
Report
captainqwerty
no but you make me a lot happier @bribri_loves_you
on May 08, 2016
Report
There is one more comment. Show ▼
on May 08, 2016
Report
is it bad that i can't cry no matter how sad i get?
reply
captainqwerty
Okie @King_of_chess
on May 08, 2016
Report
Neeneepapa_Otaku
Nope that happens with me
on May 08, 2016
Report
on May 08, 2016
Report
HAPPY MOTHA DAY, GIVE YOUR MOMS SOME STUFF OR SOMETHIN LIKE A CARD MAYBE IDK JUST DO IT, CUZ THERE YOUR MOTHERS
reply
on May 08, 2016
Report
subscribed to page
Happy mother's day! May 8th 2016
page
This is a place for today it's mothers day so put happy mothers to everybody
6 subscribers 1 member fully opened by Bribri_was_here
on May 08, 2016
i just remembered in one of the kunfoo panda cartoons someone painted po's *ss
wtf were they thinking
reply
on May 08, 2016
Report
i'm bored and tired of makin memes at the moment, does anyone want to talk?
reply
Bribri_was_here
Mee
on May 08, 2016
Report
on May 08, 2016
Report
I SHALL REVIVE THIS PAGE FOR ALL
If i was an adult i would most likely be a qualified astrologist cuz i know a lot about space and the stars and everything
i'm a gamer
reply
on May 08, 2016
Report