OC fights

So I got really, really, really, really bored and started watching death battle. I had a great idea to make my own. This will never be as good and I say go check them out coz it's amazing! But anyway hope you enjoy. Read on to find out more.

published on May 02, 2015108 reads 34 readers 26 not completed
Chapter 1.

Intro

So like I said I got bored and made this.
So this will be an on going thing hopefully.
It will be one OC vs either another OC or a real charterer in a series.
I will read about them, and research the important things and will be CANON things not none canon unless needed.
So like I said it will be a fight to the DEATH between these people. I will decide who wins by their aspects.
This will get ALOT of hate and I know that but it will be amazing and awesome.
So you guys can give me ideas and that by all means.
So to kick start I'll start with my two somewhat equal OC's Josh Smith from back in the saddle vs Kyle the fox.
So rules are simple.
I do research.
I talk about what I learned.
I make them fight.
I talk about why it was a draw or why who won won.
And so on. I'd watch the real thing aka Death battle by Screw attack to learn anymore.
Now hate or love it all you want.
Comment a fight you wanna see.
Share this around plz coz I want this to be awesome as possible.
Nick my idea if you want and make you own.
Idc but enjoy!
First chap coming in like an hour.
Join Qfeast to read the entire story!
Sign In. It is absolutely free!
5.0
Please Rate:
5.0 out of 5 from 3 users
Add story to favorites
▼Scroll down for more stories

Comments (26)

Wolfspirit
Kyle is like me
A dementedly twisted mind and anger issues
reply
Report
on October 28
Lady_Artemis
Suella: Nice one, Kyle!
reply
SpinnerFTW
Kyle: It's how I roll
reply
Report
on July 23, 2015
Report
on July 23, 2015
sapphirethehedgehog
:0000000 he killed him, nuuuuuuu XD that's was awesome!
reply
SpinnerFTW
Glad you enjoyed i.
reply
Report
on July 23, 2015
Report
on July 23, 2015
sapphirethehedgehog
Fight! Fight! Fight! XD
reply
Report
on July 20, 2015
Frostgoddess
Report
on June 08, 2015
sapphirethehedgehog
Me: No jacie im sorry! XDDD That was awesome!
Sapphire: Yeah! *whispers* But I won >:3 heh heh
reply
SpinnerFTW
Prove it! XD Go on prove you won!
reply
sapphirethehedgehog
One: cuz we can :3 two: neverrrrrr! X3
reply
Report
on June 08, 2015
SpinnerFTW
Guys, one: how are you even here? Two: Shut up! XD
reply
Report
on June 08, 2015
sapphirethehedgehog
Sapphire: ohhhh, heyyyy ^.^ this is awkwardddd XD
reply
Report
on June 08, 2015
Lady_Artemis
Jackie: I beg to differ, Sapphire.
Me: *pushes Jackie near Sapphire, and then pushes the 2 together* BE FRIENDS AGAIN!!!!
reply
Report
on June 08, 2015
SpinnerFTW
Well, you're both invincible. So yeah XD
reply
Report
on June 08, 2015
sapphirethehedgehog
Sapphire: I bet I beat her in the other dimension
reply
Report
on June 08, 2015
SpinnerFTW
Jackie got more hits overall sooooooooooooooooooooooo yeah! It's a tie or mayyyyybbbbbbeeee you're still fighting? maybe?
reply
Report
on June 08, 2015
sapphirethehedgehog
Sapphire: Cuz i said so, proof right there! XD
reply
Report
on June 08, 2015
Report
on June 08, 2015
Report
on June 08, 2015
sapphirethehedgehog
XD ohhhhh! Go Sonic!!! Awesome!!!
reply
SpinnerFTW
LULXD
reply
sapphirethehedgehog
XD lul!!
reply
Report
on June 02, 2015
Report
on June 02, 2015
Report
on June 02, 2015
Lady_Artemis
Me: WOOP WOOP! Total great fight!
Luke: Damn you!
Me: You're dead, now shut up, and lie back down!
Luke: Yes, Ma'am. *lies back down dead*
reply
SpinnerFTW
Kyle: Ha, you got beat by him, weak! I didn't! And I'm normal...Ish...
reply
SpinnerFTW
IK
reply
Report
on June 02, 2015
Lady_Artemis
XD
We're f*cking insane.
reply
Report
on June 02, 2015
Report
on June 02, 2015
Report
on June 02, 2015
Lady_Artemis
GO SONIC!!!
reply
Report
on June 02, 2015
sapphirethehedgehog
this could cause a lot of fights...I love it! XD
reply
Report
on May 02, 2015