Hurt. (One direction fanfic)

Hurt. (One direction fanfic)

Angela has had a rough past and the only one keeping her together is her 'boyfriend' Troy. After breaking up with her, Angela is lost and sees a man that looks exactly like Troy but realizes it's none other than Louis Tomlinson. She meets the boys and somehow they don't really like her at first. After a few events, some of them starts growing feelings for her. Will she ever recover from her past and will she fall for one of the boys?

published on September 13, 20131153 reads 49 readers 45 not completed
Chapter 1.

Louis is Troy? Wait what?

Angela P.O.V
I break up with you. Those were the words that no girl wanted to hear and yet I did. I heard them. Tears immediately blurred my eyes. "Babe, don't....." "Shut up and just go away!" "Let's just be friends." Troy said calmly. "No! Just pls go away!" Troy tried hugging me but I pushed him away. "Just go!" Troy looked at me sadly and walked away. I started sobbing but stopped minutes later when I realized that I was hungry. I wiped my tears and calmed down. I was walking when I saw him, Troy.
Louis P.O.V
A girl came running to me crying and hugged me. She cried on my chest, holding me like she never wanted to let go. "I'm sorry, I'm sorry... Just pls come back, I'm sorry..." She said while crying. I hugged her back, telling her everything was fine. She stopped when she heard my voice and looked at me weirdly. She pulled away. "I'm sorry. I thought you were someone else." I smiled and looked deeply into her eyes. It was full of sadness, depression and coldness. It looked like she had been hurt.
Angela P.O.V
This man looked just like Troy but he also looked familiar. He smiled at me when I knew who he was. His eyes widened when he realized that I knew. He grabbed my hand and ran. He brought me somewhere quiet. "Shhhh. Pls just don't scream." He said quietly. I raised my eyebrow. "Why would I scream?" "You know... Cause I'm... Ummm.... You know who...." Well this was awkward. "Look I only know you from posters and stuff. You're that dude from one... One.... Oh yeah! One direction!" "Yes, yes I am. I'm Louis." He said a little shocked. "Yeah, the funny one. So anyways, like I told you, not gonna scream cause I don't know you and I don't listen to your crappy music." I said quiet rudely. He stepped back and held his hand to his chest. "Our music is not crappy!" "Yeah, well, all your happy love songs sicken me. I'm not into that stuff, ok?" I snapped. "I'm more into aggressive music like..." "Dubstep?" I was surprised. He actually knew what that was. I nodded quickly and turned my head when I saw him smiling. "Stop smiling! It's hurting my eyes!" He laughed before taking a step towards me, getting closer and closer. "Stop! Don't move! Stay right where you are and don't even think about coming near me." He looked at me confused. "Look I was just a normal girl who hugged you cause you looked like my boyfriend then stopped cause you were someone else. Now I was dragged here, told not to scream when I didn't want to and tried to be hugged because I was hurt." I stopped knowing what I've done. I just basically told him that my boyfriend broke up with me. He wiped my tear. "I'm so sorry." He said before pulling me into a hug. I tried pushing him away but he was too strong. After minutes of trying and fighting back, I stopped knowing that he was too strong. He hugged me tighter when he felt me stop. "I'm so sorry." He brushed my hair with his hand but then pulled away. "Why don't you come and hang with us?" "Us?" "Yes, my mates and me."
Join Qfeast to read the entire story!
Sign In. It is absolutely free!
4.4
Please Rate:
4.4 out of 5 from 14 users
Add story to favorites
▼Scroll down for more stories

Comments (45)

bluebear0914
I am not a one direction fan at all but I like the story but could you skip a line when there is someone new talking. It is all packed together so I get confused.
reply
Report
on August 17, 2015
Polarize
DID NOT MEAN TO CLICK ON THIS AHHH I THOUGHT I CLICKED PERCY JACKSON STORY AGHHHHFHHFDHFDH
reply
Report
on November 17, 2014
zoe_williams
i would have gotten my sass on with zayn by now and i have almost cried a few times
reply
Report
on July 09, 2014
cupcake_queen33
Don't worry I almost cried in that chapter to. :'(
reply
Report
on May 23, 2014
THEVAMPSDEMILOVATO
I wanted her to be whit liam
reply
Report
on January 09, 2014
JKRowling
I've reread this a million times. Its soooooo good
reply
Report
on January 05, 2014
Thehost
I like it but you need to put speaking o diffreb t lines
reply
Report
on November 29, 2013
zokeina
how old r u ?
reply
Report
on October 13, 2013
zokeina
this is starting to get messed up first she goes with zayn then liam and than zayn again why cant she just stay with
reply
Report
on October 13, 2013
zokeina
no problem
reply
Report
on October 13, 2013
ChokolatLover
Thanks
reply
Report
on October 12, 2013
zokeina
nice story especially when zayn falls of th stairs i hate that boy he is like so annoying he says he is a muslim f**k him i hope he goes hell. i will follow you
reply
Report
on October 12, 2013
ChokolatLover
Yeah, this story wasn't really about them, sorry, maybe in the next story, it'll be about them.
reply
Report
on October 05, 2013
JKRowling
I like how at the end you explained y Harry and Niall weren't in it cause we both know I was complaining. Good story!
reply
Report
on October 05, 2013
JKRowling
when will there be more
reply
Report
on October 03, 2013
JKRowling
yay!
reply
Report
on September 30, 2013
ChokolatLover
Don't worry, I have something reserved for Harry and Niall
reply
Report
on September 29, 2013
JKRowling
that was good. I still think Niall and Harry need to be more involved. Hardly get to see them anymore. I think that Angie should have a chance to send Zayn to jail but she chooses not to so he gets out. Good story and hope this helped
reply
Report
on September 29, 2013
ChokolatLover
Yes good idea! Ok need to write that down
reply
Report
on September 29, 2013
JKRowling
haha I hear you. If you don't mind I might give you more stuff. Zayn should get mad at Liam and think that Angie is in love with him and cheating on him so Zayn goes out with Perrie. I think Niall and Harry could use a bit more involvement and Louis should go out with someone.......... what do you think
reply
Report
on September 29, 2013
ChokolatLover
That's a great idea! She falls for Liam and yeah.... Stuff happens. But after your idea, I have another idea but then it will make this story longer but I guess that's a good thing for you guys lol but bad for me since I have to write it
reply
Report
on September 28, 2013
JKRowling
That was good. Don't stop. You should have her get better. In the hospital Zayn can't bear to see her like this so he doesn't show up. She doesn't like this as realizes that Liam is there. She falls for her
reply
Report
on September 28, 2013
ChokolatLover
Awww! Don't cry! Come let me give you a hug. *hugs*
reply
Report
on September 28, 2013
Foxface22
I'm crying.Literally!
reply
Report
on September 28, 2013
Foxface22
I'm crying.Literally!
reply
Report
on September 28, 2013
JKRowling
PLEASE
reply
Report
on September 26, 2013
JKRowling
I MUST HAVE MORE
reply
Report
on September 26, 2013
KellyClarkson
so sad almost cried
reply
Report
on September 26, 2013
KellyClarkson
so sad almost cried
reply
Report
on September 26, 2013
summertime
Why
reply
Report
on September 26, 2013