Guess who says it

Yeah, so you can say something that someone says in a movie, YouTube channel, game, etc. and see if someone can guess what it is off of or who says it! (I know the picture has nothing to do with it...)

Fully opened
On modern desktop browsers to select multiple photos, hold the Ctrl key (⌘ on Mac) while choosing photos. 35 photos per week limit. 5MB max/photo
This is a bit obvious- ESPECIALLY if you're a H****** fan, buuuuut-
"I'M THE HERO!"
reply
TossedWhisper4
Right?! It's so perfect for him to be superman! He's the hero!!!! XDXDXD
on September 17, 2015
Report
Masubii_Chan
Oh my gosh I love that XD
on September 17, 2015
Report
TossedWhisper4
So much yes XD *looks at my profile picture* Aw yeah
on September 17, 2015
Report
TricksterOfLife
amERICA
on September 17, 2015
Report
on September 17, 2015
Report
"My legend begins in the 12th century."
reply
Adderstar
Nerp
on August 04, 2015
Report
Julieanne102
History. Lol jk
on August 04, 2015
Report
on August 04, 2015
Report
(I'm just putting this 'cause it'll be hard.)
GAZE OUT OF THE WALL GLASS.
reply
on August 04, 2015
Report
"I'm gonna die! I'm gonna die! 6 o'clock! 6 o'clock!"
reply
Hogwarts_Huntress
on August 04, 2015
Report
Adderstar
IHasCupquake?
on August 04, 2015
Report
on April 10, 2015
Report
"I want to kill him! Because of him, my parents were murdered!"
~Guess who
reply
Hogwarts_Huntress
Yeah, that was a bit obvious.
on April 10, 2015
Report
Adderstar
Harry Potter
on April 10, 2015
Report
Kanya888
Harry.
on April 10, 2015
Report
on April 10, 2015
Report
900 years of time and space and I've never been slapped by someone's mother.
reply
Adderstar
@Victoria_Nightshade Yup!
on April 10, 2015
Report
Victoria_Nightshade
9th doctor, talking to rose tyler.
on April 10, 2015
Report
on April 10, 2015
Report
Person 1: I'm in my dressing gown...
Person 2: Yes, you are.
Person 1: There's a strange man in my bedroom.
Person 2: Yes, there is.
Person 1: Anything could happen...
Person 2: Uh..... no.. *walks away*
reply
Victoria_Nightshade
Yep X3
@FirestormthePegasus
on April 10, 2015
Report
Adderstar
Jackie Tyler and the 9th Doctor!
on April 10, 2015
Report
on April 10, 2015
Report
You are what you love, not who loves you, in a world full, of the word yes, I'm here to scream, no no! Where ever I go, go, trouble follows, I'm only plugged in, to save Rock n' Roll.
reply
on March 31, 2015
Report
We may not be real, but we make you nightmares true.
reply
Kanya888
That would've been my third guess.
on March 31, 2015
Report
Alcor_The_Dreambender
It was Slenderman, @Kanya888
on March 31, 2015
Report
Kanya888
Yeah.
on March 31, 2015
Report
Alcor_The_Dreambender
Want me to say it, @Kanya888?
on March 31, 2015
Report
Kanya888
Thought so.
on March 31, 2015
Report
There are 4 more comments. Show ▼
on March 31, 2015
Report
Kesesesesesesese!,Fusosososososo!,honhonhonhonhonhonhonhon!
reply
Your_Average_Fangirl
@Kanya888 yeah so is @The_Weird_Fangirl_Of_DeathNote
on March 31, 2015
Report
Kanya888
Yeah, she's a giant nerd. But that's what makes her cool.
on March 31, 2015
Report
Your_Average_Fangirl
@Kanya888 ah.
on March 31, 2015
Report
Kanya888
Ah. If it was my friend, she'd have gotten it.
on March 31, 2015
Report
Your_Average_Fangirl
@Kanya888 xD Prussia and Spain, I swear to god I'm addicted to the show. XP
on March 31, 2015
Report
There are 3 more comments. Show ▼
on March 31, 2015
Report
"This is real klub ice music!"
reply
Russian_Pyromaniac
But I was sure minecraft universe said that
on March 31, 2015
Report
The_Weird_Fangirl_Of_DeathNote
OOOOOH!!!! XD
on March 31, 2015
Report
Your_Average_Fangirl
@The_Weird_Fangirl_Of_DeathNote skydoesminecraft! :3
on March 31, 2015
Report
The_Weird_Fangirl_Of_DeathNote
Adventure time??? IDFK!!!
on March 31, 2015
Report
Your_Average_Fangirl
@The_Weird_Fangirl_Of_DeathNote nope!
on March 31, 2015
Report
There are 6 more comments. Show ▼
on March 31, 2015
Report
Actor 1: Dad, I'm 31, I dont have a Christmas list anymore.
Actor 2:*turns, throws arms in the air* I DO!!!!!!
Actor 1:*looks at him, thumbs up*

Who is Actor 1 and 2, and what are they from.
reply
on March 06, 2015
Report
It's 9:30 and there's fish everywhere. Fish everywhere.
reply
DeadPunkette
YESSSS
on March 07, 2015
Report
staygold
Harry from DHMIS!!!!!!!
on March 06, 2015
Report
on March 06, 2015
Report
"Firmly grasp it!"
"Wee woo!"
"Leedle leedle leedle lee!"
reply
BalletBear
Yes!
on February 24, 2015
Report
Adderstar
Patrick Star!
on February 24, 2015
Report
on February 24, 2015
Report
"Lips! Who wants to color Quasimodo's lips?!"
"My hood'd neva let be a hater!"
"Vista Waaaaaaaaay..."

*Hint: YouTuber
reply
DeadPunkette
I know, right?! XD
on March 07, 2015
Report
BalletBear
Finally! He is so funny!!!!
on March 06, 2015
Report
DeadPunkette
I know him...Swoozy!
on March 06, 2015
Report
on February 24, 2015
Report
They found the waffles at the best place there is with da Whipped Cream and chocolate. and they ran away because they're happy now. (Youtube Channel Character. first name and last name required)
reply
on February 24, 2015
Report
IT"S TOO SPITCY!!!!
reply
timx3who
the answer is... miranda sings
on February 28, 2015
Report
timx3who
any other guessers?
on February 24, 2015
Report
timx3who
nope.
on February 24, 2015
Report
Adderstar
Pewds?
on February 24, 2015
Report
on February 24, 2015
Report
Noodle on!
reply
HomeIsWhereWifiIs
YAY!!!! PIE🍰🍰
on February 23, 2015
Report
Marvele
YAY!!!!!!
on February 23, 2015
Report
HomeIsWhereWifiIs
Correct!!!!!!
on February 23, 2015
Report
Marvele
Po from Kung Fu panda?
on February 23, 2015
Report
on February 23, 2015
Report
ITS ME (easy)
reply
EyelessIngrid
@RedRibbonedGirl Nope. @LilyIcicle Yep
on February 24, 2015
Report
Masubii_Chan
Golden Freddy
on February 22, 2015
Report
TricksterOfLife
Freddy Fazbear
on February 22, 2015
Report
on February 22, 2015
Report
I could've been ginger, I wanted to be ginger!
reply
Adderstar
@Revery Yup!
on February 21, 2015
Report
on February 21, 2015
Report