Gamergirlpro

Hello My crazy peeps! My name is Gamergirlpro! I abviosly like games. But I like creepypastas as well. I like to draw ,listen to music ,make stuff for qfeast ,game ,and watch YouTube. See More▼
subscribed to page
Loyal Game Theorists
page
Hello internet, welcome to Game Theory, the show that- Nah, I'm just kidding. I'm not the Game Theorist. I'm just a loyal fan. And if you are too, click that subscribe button to this page! And hey, maybe we too will have our ow...
32 subscribers 3 members fully opened by Megpoid_GUMI
yesterday
Freddy-Hi mr.security guard!
Springtrap-Freddy don't talk to this guy he's an asshole!
Freddy-Oh! Profanity!
reply
yesterday
Report
Game theory: its all a dream in fnaf.
Me-NOOOO!! JUST. NOOOOO!
reply
Gamergirlpro
It's true!
yesterday
Report
WaitForIt
The focus of motivation, to be better than someone else.
yesterday
Report
Gamergirlpro
Yeah... your right. In the end were all wannabes.
yesterday
Report
WaitForIt
Nothing is truly "creative", however.
yesterday
Report
Gamergirlpro
Eh. They're just not that creative.
yesterday
Report
There are 7 more comments. Show ▼
yesterday
Report
uploaded a photo
Look at where we are on the ranks! Thanks you guys!
Gamergirlpro's Photo 0
yesterday
I'm an asshole. I purposely watched a sad creepypasta tribute music video. I knew I was going to cry. I cant help it I feel so sorry for them! And i can kinda relate to them. Like if you feel sorry for the creepypastas.
reply
Gamergirlpro
Are you kidding? His story really gets me. But then again they all do. And i dont normally feel sorry for others.
yesterday
Report
Gamergirlpro
Thanks for liking. It's nice to know that I'm not the only one.
yesterday
Report
TellMyWiFiLoveHer
I thought BEN Drowned's backstory was kinda sad.
yesterday
Report
yesterday
Report
added a photo to the starred list
Gamergirlpro's Photo 4
on Tuesday
Watching Heathers on YouTube its really good! I like it. No. I love it!
reply
Helpless
I love it, too XD
on Tuesday
Report
on Tuesday
Report
created a poll
What is love? (1)
poll
Baby don't h...
Something sh...
SEX!
Something th...
+ 3 more
21 votes 0 by Gamergirlpro
on Tuesday
You guys are some of the nicest people iv met in a long time. Most people don't want to be my friend but y'all have been so nice to me. I wanted to say thank you to you all. I really enjoy your company when no one else wants me around. F*ck I have more friends here than I have at school. I just wanted y'all to know that i am very grateful for you all.
reply
on Tuesday
Report
created a poll
Best desert (I'm so sorry I'm board and I had no other ideas!)
poll
Cookies
Ice cream
Cake
Milk shakes
+ 5 more
10 votes 3 by Gamergirlpro
on Tuesday
2 bros chillin in a hottub!
5ft apart cause they're not gay!
Am I the only one that still watches vines?
reply
Gamergirlpro
Yay!
on Tuesday
Report
Helpless
No
on Tuesday
Report
on Tuesday
Report
asked a question
What was y'alls least favorite subject in school?
question
on Tuesday
I'm so hating school right now so I made this......
reply
on Tuesday
Report
created a page
School
page
We are here to talk about school. And school clubs. Talk about whatever y'all want I don't care. As long as it's about SCHOOL!
7 subscribers 1 member fully opened by Gamergirlpro
on Tuesday
Creepypasta or LoZ or FNaF or Undertale..... But my all time favorite is creepypasta.
reply
on Tuesday
Report
I'm. So. F*cking. Pissed. With. My. Life. Right. Now.
reply
on Tuesday
Report
uploaded a photo
My ocs! (I'm order of picture) Heather Claire Gamergirlpro Blackout Frisk.EXE Evil Angel Ginger
Gamergirlpro's Photo 0
on Tuesday
My 8 year old step cousin french kissed me. Ew.
reply
on Tuesday
Report
STILL have the Song of Storms Remix stuck in my head...... it's just so damn good!
reply
on Monday
Report
subscribed to page
Weird Confessions
page
This is just a page where you confess weird things about yourself,unfortuanatlly there are rules: 1.No cursing please 2.NO JUDGING 3.Be awesome!
20 subscribers 1 member fully opened by LoneSoul
on Monday