BasicCactus

♥may God bless you♥

Hi I'm Natalie. 😆
Aka the most boring person on the internet. See More▼
on January 01, 2017
Report
Hey
reply
phannie
whats up boiii
on September 03, 2016
Report
BasicCactus
Heyyyy
on September 03, 2016
Report
on August 30, 2016
Report
Are people on this website actually retarded
"I hate qfeast OMg"

Like,, if qfeast didn't exist then who would u be complaining to amd why tf are u complaining about qfeast ON qfeast?
If you hate qfeast so much then why don't you leave?

So stop being annoying little shits complaining abt something that doesn't even annoy you
reply
BasicCactus
@Meme_Lord it's fine, and yes, it would be simpler o remove the user because then it would stop them from perhaps doing the same thing all over again to a new victim.
on August 13, 2016
Report
BasicCactus
@MobileDorkestra If it weren't for people who just shit talk the website, other users, other people, and are honestly really annoying and rude?

And how much do you really know about qfeast? If it weren't for the creators of the website YOU wouldn't on be on the internet, you honestly probably wouldn't even have known about all the fandoms or whatever you're See More▼
on August 13, 2016
Report
BasicCactus
@MobileDorkestra Okay chill out. I guess that's pretty rude, but I still think it's degrading to the people who work hard to keep this website up and running when the users here shit talk them.

@Meme_Lord The same thing happened to me and I didn't make a big deal out of it. I keep my serious issues private, so I just private message qfeast. I'm not trying to See More▼
on August 13, 2016
Report
BasicCactus
how do you know that?? I've been inactive for a few months and i haven't seen much of the qfeast user.@MobileDorkestra
on August 13, 2016
Report
BasicCactus
Yeah ik but it's just annoying and kinda rude to complain and say rlly degrading things about qfeast on the website @Meme_Lord @MobileDorkestra
on August 13, 2016
Report
on August 13, 2016
Report
created a poll
Fooly Cooly- phone Wallpaper
poll
This one
Or this one
Or this one?
4 votes 0 profile pollby BasicCactus
on August 07, 2016
created a story
BasicCactus's OCs
story
All my OCs will be in here. I'll continually add to this story if I come on mote often. :T
4 reads 2 readers 0 profile storyby BasicCactus
on August 07, 2016
uploaded a photo
BasicCactus's Photo 14
on August 07, 2016
Mkay I don't want to sound creepy but I was stalking your wall and you are beautiful and an awesome friend even though we barely talk, how are you?
reply
Friday_Im_In_Love
Awesome!
on August 07, 2016
Report
BasicCactus
Yeah. Thanks.

I go to early morning seminary every morning before school. It's kind of like a Sunday school, but for every day of the week. Its very helpful ((:
on August 07, 2016
Report
Friday_Im_In_Love
School is hard sometimes and remember it'll be alright the lord will help guide you (if you believe in god)
on August 07, 2016
Report
BasicCactus
That's good. :> I'm glad to hear that.

It's just school, btw. School is hard sometimes. ^•^
on August 07, 2016
Report
Friday_Im_In_Love
You're welcome! Aw : ( and I'm great
on August 07, 2016
Report
There is one more comment. Show ▼
on August 06, 2016
Report
uploaded a photo
BasicCactus's Photo 4
on August 06, 2016
Do you mind me asking what religion you are?
reply
Friday_Im_In_Love
Lol , and I'm probably the most God and Jesus obsessed person on here
on August 06, 2016
Report
BasicCactus
That's what I figure. I was low-key stalking your account this morning when was just scrolling around in my news feed. ^-^U
on August 06, 2016
Report
Friday_Im_In_Love
And thank you for asking, it is a good question to think about, but I think I might be Christian.
on August 06, 2016
Report
BasicCactus
Okay
on August 06, 2016
Report
Friday_Im_In_Love
I don't have a religion, at least I don't think I have one.
on August 06, 2016
Report
on August 06, 2016
Report
Im so excited for school
Also I hate donald trump but I don't think people give Melania enough credit sometimes. She's a very intelligent woman

I don't wanna be the feminist here but
reply
Neeneepapa_Otaku
Same
on July 31, 2016
Report
PrincessLuna1
agreed
on July 31, 2016
Report
on July 31, 2016
Report
wow I had 34 notifications;u;
reply
on July 28, 2016
Report
Dang, there was this girl I dated and i just realized that I miss her tons wow

We talked a while ago but it was like awkward she was all "hey remember me?" And i was like "yeah"
reply
on July 22, 2016
Report
drogo's pretty cool tbh
Khal Drogo
Khal Drogo
You are not really into anything mainstream, but an absolute beast when it comes to fitness. You are the man every woman wants, you are the warrior every man aspires to be. Your fitness is as par with the gods. There haven't been a single warrior who can match your prowess.

We know you are still prone to diseases. Hire a Fitso nutritionist and become invincible. Download now : getfitso.com/download
comment
on July 21, 2016
Report
Only got one like lol, but idc
3+ likes for:
Am I single?: yes
Crush?: yes
Do I miss my last relationship?: sorta
Who has my heart?: nobody
Am I the jealous type?: very See More▼
reply
on July 21, 2016
Report
People's "perosnonalities'' on this site change too much
reply
on July 21, 2016
Report
3+ likes for:
Am I single?
Crush?
Do I miss my last relationship ?
Who has my heart ?
Am I the jealous type?
Who would I date that I miss? See More▼
reply
on July 21, 2016
Report
Tfw u finally find Neon Genesis Evangelion volumes 1-9

@ a half priced bookstore
reply
on July 21, 2016
Report
My head suddenly hurts p bad
reply
on July 17, 2016
Report
I
Miss
You ): please come back
reply
animalgirl301
Haha
on July 28, 2016
Report
BasicCactus
Start getting into new stuff maybe? Make quizzes? Meet new people? I honestly don't know... ):
on July 26, 2016
Report
animalgirl301
I come on every once in a while, but I don't know what to post on here anymore! What do you think I should do?
on July 22, 2016
Report
on July 17, 2016
Report
I used to look like a biscuit and now I'm covered in acne and look shockingly similar to a tortoise :l
reply
on July 17, 2016
Report