Alex_Hugs_Zombies

Hi I'm Alex_Hugs_Zombies!!
I really don't know how to work this sooo message me and help plz!
I am bisexual. Please no hate! See More▼
This place is dead as fuk,,
reply
12 days ago
Report
12 days ago
Report
uploaded a photo
Alex_Hugs_Zombies's Photo 0
12 days ago
uploaded a photo
Alex_Hugs_Zombies's Photo 0
12 days ago
Uhhh I changed my name and ya
reply
12 days ago
Report
Idk what to do on here,,,,,,
reply
13 days ago
Report
uploaded a photo
Alex_Hugs_Zombies's Photo 0
13 days ago
Um,,, I literally have no idea as to what this is at all. Uhh it just popped up and I'm completely in a "what the actual f" state of mind. Found old ass cringy fn pics -like what the f did I do as a kid??!- anyways idk how to work this shit but uhh hi?
reply
13 days ago
Report
uploaded a photo
Alex_Hugs_Zombies's Photo 0
13 days ago
on August 15, 2015
Report
I have a bf now and he is amazing!!!
reply
on August 05, 2015
Report
Yo dawg we heard you like kamehamehas so we put a kamehameha in your kamehameha so you can kamehameha while you kamehameha
reply
on July 29, 2015
Report
I'm so lonely I have no boloneigh
reply
on July 29, 2015
Report
I love cupcakes
reply
Alex_Hugs_Zombies
Yay :3
on July 29, 2015
Report
Mindfang
Meh to
on July 29, 2015
Report
on July 29, 2015
Report
on July 29, 2015
Report
The photo that I just uploaded wasn't even my photo I have no idea where it came from so please don't be mean it was a mistake I don't even know what the photo meant
reply
Alex_Hugs_Zombies
I deleted it on my phone but it is still on here and I don't know what to do :'(
on July 29, 2015
Report
on July 29, 2015
Report
uploaded a photo
Alex_Hugs_Zombies's Photo 0
on July 29, 2015
Hi
reply
Alex_Hugs_Zombies
Nothing much you?
on July 29, 2015
Report
DipperPinesShades
on July 29, 2015
Report
on July 29, 2015
Report
Rawr :3
reply
Alex_Hugs_Zombies
Yea so be it (I love my besty)
on July 29, 2015
Report
Mindfang
(Btw that means I love u in dinosaur)
on July 28, 2015
Report
Alex_Hugs_Zombies
on July 28, 2015
Report
MusicGuy12
Rawr?
Are we Dinosaurs?
on July 28, 2015
Report
on July 28, 2015
Report
I wish somebody would put me in their Bio. I DONT FEEL LOVED
reply
gothicskittlescupcake
Your welcome!
on July 28, 2015
Report
Alex_Hugs_Zombies
Thank you so much both of you are angels sent directly from god
on July 28, 2015
Report
Wolfie_Is_Leashed
I will.
on July 28, 2015
Report
gothicskittlescupcake
I'll put you in my bio :3
on July 28, 2015
Report
on July 28, 2015
Report