I'm Just Another Friend

I'm Just Another Friend

THIS IS A LOUIS TOMLISON LOVE SOTRY!!!! Caitlin and Louis know each other because she's Niall's cousin (fiction just deal with it) he's always thought of her as a little sisteror so she thought but she's always liked him. What will one accidental kiss, and fate have to say about this?

published on February 13, 201387 reads 13 readers 4 not completed
Chapter 1.
Chapter One; The News

Chapter One; The News

(The Picture is Of Caitlin... I don't own pictures)
Caitlin's P.O.V.

I sat beside Niall waiting for his mother to tell me the news which, i could tell, was eating at her. Niall was hugging me tightly like I was 5 again. I was 15, even though i could pass for older, and have dealt with a lot of stuff. "Caitlin, sweetie, you're parents passed away yeasterday in a car wreak. We just found out." her voice was shaking but I wasn't gonna break or so I thought. Niall pushed away my tears making me cry harder. I haven't seen them in 4 months and now they're gone... gone forever. No more midnight calls or bab- oh my god "Did Josephine make it?" I asked in what i thought would have been my strong voice but it came out in a whisper. Niall's mom was already gone probably cuz she knows Niall is a better comforter. "Caitlin, I'm truly sorry but no..." he whispered. I buried my face in his chest tears now flowing freely, i didn't care that the other guys would be over any minute now. He just sat there holding me in his arms. "Knock knock..." A voice whispered, the voice that always made me smile and blush but this time nothing. I felt myself getting put into different arms but didn't care to look up. "Caitlin," my head got tilted up, i was looking into HIS eyes, he wiped away my tears "I'm so sorry..." i buried into his chest "I'm a horrible daughter, I didn't even go see them... Not for four months..." "No you aren't you didn't know this was gonna happen..." "I still feel it's all my fault... I haven't talked to my mom in a week and my dad well i can't remember our last words we spoke..." My heart felt like it had just dissapeared, no that's not away to explain it cuz i wouldn't be in this kind of pain.... "Hey baby." I heard Harry say, did I mention that I'm with Harry. I moved into his arms as he comforted me. "Hey Harry." i whispered finally getting the water works to stop. He kissed my forehead "I'm sorry Caitlin..." he held me protectively like he could take away the pain i felt and make me happy again, happy care free, and innocent but this one moment seemed to change everything...
Join Qfeast to read the entire story!
Sign In. It is absolutely free!
5.0
Please Rate:
5.0 out of 5 from 2 users
Add story to favorites
▼Scroll down for more stories

Comments (4)

ChokolatLover
Aww. Romantic and sweet, I hope, you write more
reply
Report
on September 05, 2013
madison1
omg i love it make more pleaseeeeee
reply
Report
on February 14, 2013
ella4o12
OMG this story is soooooooooooo romantic plz plz plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz write more I HEART HARRY but is he rly that bad? is it true? is it? anway i wld rly love it if u wrote more thx xx
reply
Report
on February 14, 2013
EvilAngel1490
I love this story! Please write more... I wanna know what Harry does.
reply
Report
on February 13, 2013