sladnerm

Color: Black
Food: Meat
Movie: Horror/Kids I just cant pick either! See More▼
created a scored quiz
Test Busters 1
scored
quiz
Test, for kids, can't use computer answers, XD. And, if you miss three, that is the lowest A.
19 responses 2 by sladnerm
on April 19, 2013
How Come You Never Talk To Me?
reply
DJearworm
O_o
on August 12, 2012
Report
on August 12, 2012
Report
http://www.youtube.com/watch?v=_FiKQkY9-lg Crappy, but im in it! (white shirt boy is me)
reply
DJearworm
Yeah i bet hez 9.
on August 22, 2012
Report
soflol
i said lol 2 the vid. i think he's nine anyway
on August 21, 2012
Report
soflol
HAHAH lolz
on August 15, 2012
Report
DJearworm
How old are you? You look 8 in thiz video... No offence. Sorry if it offendz you..
on August 12, 2012
Report
on August 12, 2012
Report
I might have a funeral 2014-2034, my great grandmother is 78, shes nice and cool, my great aunt visited at my grandmothers house (my mom's mom) and I was there too, we had fun!!!
reply
soflol
ohh 2020 im graduating high school
on August 24, 2012
Report
soflol
O_o ??
on August 15, 2012
Report
DJearworm
Okay...Kewl.
on August 11, 2012
Report
on August 11, 2012
Report
-Holding Malet-... SORRY FOR PARTY ROCKIN -Breaks Mirror With Malet-
reply
earth707
HAHAHAHHAHAHAAHAHAHJAHAHAHAAHHAAHAHAHHAHAHAHAH! funny
on August 11, 2012
Report
Tornado1619
Thats Supposed To Be Funny (Your Reaction Below)
on August 10, 2012
Report
on August 10, 2012
Report
Look at my video! (Its a mario game but funny!)
reply
sladnerm
Be back later! (not for a long time)
on August 08, 2012
Report
DJearworm
k
on August 08, 2012
Report
on August 08, 2012
Report
reply
DJearworm
Okay then...? O_o
on August 08, 2012
Report
sladnerm
Some are funny! Lol Yoshi farting and Dixie Kong touching it!!!
on August 08, 2012
Report
on August 08, 2012
Report
Im back! Sorry I was playing my NEW game for over a week! Got Mario Hoops 3 On 3 from the mall in Texas, so whats up..... sis?
reply
soflol
y do ppl start school in august?
on August 24, 2012
Report
potterpox
oh wait srry wrong day of the week that
on August 11, 2012
Report
potterpox
next week on tuesday august 22 11 days morree!!
on August 11, 2012
Report
Clove
I start on september the 10th too
on August 11, 2012
Report
soflol
oh y do u have skool in august? i start september 10th
on August 08, 2012
Report
There are 2 more comments. Show ▼
on August 08, 2012
Report
Hay sladnerm Whats Your Next Quiz
reply
Tornado1619
OK Thats Fine
on August 10, 2012
Report
sladnerm
Dont know
on August 08, 2012
Report
on July 26, 2012
Report
Hello? We can play Poptropica! (I LOOK BETTER THAN YOU THINK ON POPTROPICA)
reply
ripley
cant wait for lunar colony!!
on July 31, 2012
Report
ripley
Ok i'll add u
on July 31, 2012
Report
DJearworm
I'm Now "Speed Lightning"
on July 26, 2012
Report
DJearworm
i'm making a new account on poptropica becuz i forgot my username...and password...
on July 26, 2012
Report
ripley
its an online game..its really fun. DJearworm, sladnerm, and i are meeting eachother there.
on July 26, 2012
Report
There are 6 more comments. Show ▼
on July 26, 2012
Report
THE SLADNERM......... SLADNERM..... SLADNERM SPEAKSPACE
reply
ripley
???? what IS sladnerm?
on July 31, 2012
Report
on July 26, 2012
Report
Your on right now! Wanna chat?
reply
ripley
hi! i play poptropica too! plz PLAY WITH ME AND WE CAN BE FRIENDS!!! chat with me guys
on July 26, 2012
Report
DJearworm
Bye talk 2 yah tommorow!!
on July 26, 2012
Report
sladnerm
G2G I COULD PLAY WITH YOU TOMORROW!!!! OKAY BYE SIS!!!
on July 26, 2012
Report
sladnerm
ok
on July 26, 2012
Report
DJearworm
Yeah but i forgot my username. i'll create a new account tommorw. remind mei might forget.
on July 26, 2012
Report
There are 20 more comments. Show ▼
on July 26, 2012
Report
asked a question
Have an kopy kater? Answer here!
question
Ill just fix it! Ill just ask for his/her pass and hack him/her!
4 / 12 by sladnerm
on July 26, 2012
CHAT CHAT CHAT! YOU CAN CHAT RIGHT HERE BROZ/SIZ
CHAT ALL DAY!!! YOU DONT HAVE TO PAY!!! AND DON'T GO AWAY!!! (I LIKE DIS RYHMING )
reply
stonecold
lol
on July 26, 2012
Report
on July 26, 2012
Report
No, im 9 anyways.
reply
Clove
I'm 11
on August 07, 2012
Report
DJearworm
i'm 11
on July 30, 2012
Report
KiraOsborne
11
on July 28, 2012
Report
stonecold
kk
on July 27, 2012
Report
soflol
im 10
on July 27, 2012
Report
There are 2 more comments. Show ▼
on July 26, 2012
Report
do u have a gf
reply
Clove
Neither, justreading random comments!
on August 07, 2012
Report
stonecold
lol
on July 27, 2012
Report
stonecold
ohhhhhhhh
on July 26, 2012
Report
DJearworm
i'm not hiz gf. i'm just a friend.
on July 26, 2012
Report
stonecold
idk but i think its u
on July 26, 2012
Report
There is one more comment. Show ▼
on July 26, 2012
Report
created a personality quiz
What Should Your Name Be?
personality
quiz
Well, find out what your name should be! Your first, middle and last name should be changed!
560 responses 47 by sladnerm
on July 25, 2012
he will still get that photo!
reply
ripley
!!!! omg so fast stuff omg!
on July 25, 2012
Report
sladnerm
D.jearworm should play my 'What Should Your Name Be' quiz and stop!
on July 25, 2012
Report
soflol
whoooaaa wait a second... u said HE does that mean its a boy?
on July 25, 2012
Report
DJearworm
qfeast messaged me! they said that anyone can google you, and copy your photo! And they saidi'll alwayz be the original. Wow i feel better
on July 25, 2012
Report
sladnerm
thats how i made that quiz
on July 25, 2012
Report
There are 3 more comments. Show ▼
on July 25, 2012
Report
hey bro play the quiz! oh ik soflol im sorry
reply
soflol
im pissed. srry djearworm had 2 get that out of my system
on July 25, 2012
Report
soflol
and feast said I'm older!!!!
on July 25, 2012
Report
soflol
lol
on July 25, 2012
Report
soflol
oh i get it now
on July 25, 2012
Report
DJearworm
ik meanz "i know"
on July 25, 2012
Report
There are 5 more comments. Show ▼
on July 25, 2012
Report
hey you have to read my quiz im gonna make!!!!!
reply
sladnerm
ok posted
on July 25, 2012
Report
DJearworm
where do i read it? i can't read any quiz that isn't posted.
on July 25, 2012
Report
DJearworm
okay
on July 25, 2012
Report
on July 25, 2012
Report