What creepypasta will you FMK?

What creepypasta will you FMK?

FMK means f*ck, marry and kill if you were wondering.

Add this question to your starred list!
▼Scroll down for more questions

Answers (22)

vote up or down the answers
1
NonameMangle
i would marry slendy
on February 21, 2015
Report
1
TicciToby335
I would f*ck Jane, kill Scarecrow, and marry Clockwork. P.s say if your a boy or girl. Ima boy.
on November 15, 2014
Report
0
Justi
Men would Mary fnaf,&%$= fnaf,and kill batim and Helo naibhor cuz they stole fnafs glory!!!
on August 07
Report
0
Nightmare_hoodie
I would f*ck jane kill nina and marry clocky ( ima boy btw)
on August 06
Report
0
SmeeHooks
i'd fuc the rake marry laughing jake kill jeff
SmeeHooks
jack*
reply
on August 04
Report
on August 04
Report
0
KylieTheKiller
Wait I would f*ck Jeff, marry Jack, and kill Jane because she is a b*tch
on August 03
Report
0
KylieTheKiller
I would FMK Jeff. OMG he is hot....
Jeff: what? I didn't hear what you said!
Me: Don't ask! 0////0
Jeff: Well, if you say so..
on August 03
Report
0
gedmonds55
i'll f*** Jeff
on February 25
Report
0
jacks_scars
oh and im ej
on August 13, 2016
Report
0
jacks_scars
i would marry jane then when we are married when she wants to f*ck we will f*ck and i will kill jeff for her
on August 13, 2016
Report
0
Kjepic
I would kill Jeff just cuz
on May 02, 2016
Report
0
Tails_Doll
Genocide is fun... and I swear if ANYONE SAID KILL ME! Good luck with that... I'll slowly drive you insane!
on March 28, 2016
Report
0
Tails_Doll
Why not marry me guys? I'm cool! If your a girl that is...
on March 28, 2016
Report
0
Tails_Doll
I'm more into killing them all except for sonic.exe... he's ma bro
on March 28, 2016
Report
0
Catrose
I would f*ck Ben,Marry Ticci Toby and Kill Jeff!😀
on January 02, 2016
Report
0
silvermoon43344
f ben i love vidio games
mben again
k zalgo he will not ruin this
on October 06, 2015
Report
0
Violeta
F:e.j
M:Jeff
K:no-one
on June 20, 2015
Report
0
LokiLaufeyson
f:jeff
m:jeff
k: SMILE DOG!!!!!!!!!!!!!!! OH MY ODIN I WILL NOT SLEEP!!!!!!!!!!!!!!!!
KylieTheKiller
Smile dog is Jeff's pet why would you do that?! He would like you for it and then probs KILL YOU
reply
on August 03
Report
on April 29, 2015
Report
0
lunaeclips
gtr gh
on January 28, 2015
Report
-1
india13
I'd totally f*ck this shit out of Jeff the killer
Then I'll marry his cute self.
I'd kills no one because I don't want to
KylieTheKiller
GO TO SLEEP INDIA!!!! JEFF IS MINE!
reply
on August 03
Report
on November 21, 2014
Report
-1
Your_Average_Fangirl
I would f*ck Ben marry eyeless jack and kill the rake
on November 15, 2014
Report
-1
GirlsDeMo
I would f*ck Ticci Toby, Marry Clockwork (lol no homo, Clockwork is just so awesome! >3< I'm a girl) and I would kill Herobrine because he sucks .-.

(Btw does FNaF count as a creepypasta or no?)
TicciToby335
Not sure
reply
on November 15, 2014
Report
on November 15, 2014
Report