Do your milkshakes bring all the boys to the yard?

Do your milkshakes bring all the boys to the yard?

Sorry, I couldn't resist XD.

(it's a song btw)

Add this question to your starred list!
▼Scroll down for more questions

Answers (11)

vote up or down the answers
1
Fearless
Angry_German_Kid
Omfg. XD
reply
on November 04, 2015
Report
Bmac99
I'm crying omf
reply
on December 31, 2014
Report
on December 23, 2014
Report
1
Fearless
OMG THAT IS THE BEST QUESTION EVA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! πŸ˜‚ πŸ˜‚ πŸ˜‚ πŸ˜‚ πŸ˜‚ πŸ˜‚ πŸ˜‚
Fearless
this made my day
reply
on December 07, 2014
Report
on December 07, 2014
Report
1
MMMMMMM6
THIS IS THE BEST QUESTION EVER! thank you!
Bmac99
You are very welcome! And thanks for seeing the humor in this.
reply
on April 25, 2014
Report
on April 25, 2014
Report
0
mikus_chibi_neko
on December 22, 2015
Report
0
staygold
damn right, there better then yours
on November 04, 2015
Report
0
Bouquet
XD I luv this
on October 16, 2015
Report
0
Emowolfgirl
on January 19, 2014
Report
0
EMOpanda
YES, YES THEY DO. XD OMG This made my day, I love you now.
EMOpanda
hee hee XD still funny,
reply
on July 24, 2013
Report
Bmac99
THANK YOU FOR UNDERSTANDING MY HUMOR.
IM GLAD I MADE YOUR DAY
I LOVE YOU TOO!
reply
on July 24, 2013
Report
on July 24, 2013
Report
0
Napstaton_Neo
My milkshakes bring all the boys to the yard
And theyre like,Its better than yours
Damn right,Its better than yours
I can teach you,but I have to charge!!!!
I love this song!
Bmac99
Will you teach me...for Free? hahaha jk jk
reply
on July 19, 2013
Report
on July 19, 2013
Report
0
Mary_chan
no... im flat chested :C
Mary_chan
Lol i guess so xD
reply
on July 20, 2013
Report
Bmac99
You should've ordered a large milkshake tehee.
reply
on July 19, 2013
Report
on July 19, 2013
Report
0
vintagebird
? I'm a vegan, so I don't drink milk.....................?
Bmac99
You're very welcome Jay (:
reply
on July 20, 2013
Report
vintagebird
Thank you!!
reply
on July 20, 2013
Report
Bmac99
K I'll remove it
reply
on July 20, 2013
Report
vintagebird
I know! I reported his comment
reply
on July 20, 2013
Report
Mary_chan
Thats really mean jordon >
reply
on July 20, 2013
Report
vintagebird
The comment of him saying that I'm gay? I'd appreciate if you did remove it. I reported him to QFeast
reply
on July 19, 2013
Report
Bmac99
Do I need to remove that comment??
reply
on July 19, 2013
Report
vintagebird
EXCUSE ME?!?!?!?!?!?!?! THAT IS OFFENSIVE!!!!!!!!!
reply
on July 19, 2013
Report
vintagebird
Ok, possibly, but not now
reply
on July 19, 2013
Report
Bmac99
Just look up the song... please. It's called Milkshakes by Kelis.
reply
on July 19, 2013
Report
on July 19, 2013
Report