Cool People Of Qfeast

Only cool people pls. We are very cool and lit we are so cool. Only cool people can join.

Fully opened
On modern desktop browsers to select multiple photos, hold the Ctrl key (⌘ on Mac) while choosing photos. 35 photos per week limit. 5MB max/photo
lmao im a boring ass rat, so uh
reply
Jrenner
ur cool
on April 15
Report
on April 15
Report
*blowing AC* Cool enough for you?
reply
on April 15
Report
eek i would but im not cool @Jrenner 😅😭
reply
Jrenner
ok
on April 15
Report
DemonQueen
its cus you dont know me. AT ALL.
but ok ill stop
on April 15
Report
Jrenner
Stop arguing lol your cool just accept it it's a compliment that you shouldn't deny I can't think of a reason for you to be disliked
on April 15
Report
DemonQueen
XD i dont think its rated on who you know and are friends with cus im friends with amazing people and im still disliked.
and so far?
but again thanks
on April 15
Report
Jrenner
And your friends with @WestNFS4Lyfe and Sam which automatically makes you cool
on April 15
Report
There are 3 more comments. Show ▼
on April 15
Report
someone revive this
reply
on April 15
Report
Oof dead page
reply
on December 14, 2018
Report
This page is too cool, I'm afraid I may have to unpublish it
reply
King_of_Derps
on December 06, 2018
Report
Jrenner
@King_of_Derps it's just a joke...
on December 06, 2018
Report
King_of_Derps
Why
on December 06, 2018
Report
on December 06, 2018
Report
First person to decode this is cool.

1 = H
2 = F
3 = G
4 = Z
5 = N
6 = A See More▼
reply
Luigi25
SHALA BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSH

Correct
on December 03, 2018
Report
King_of_Derps
Shala boosh?
on December 03, 2018
Report
on December 03, 2018
Report
IF YOU COOL THEN SUBSCRIBE TO PEWDIEPIE
reply
King_of_Derps
YES
on December 03, 2018
Report
on December 03, 2018
Report
Cool Quote of the Day - "A Normal Life is Boring."- Eminem
reply
on December 03, 2018
Report
Luigi25's Daily Cool Magazine

HOW TO BE COOL
- You must like yams, wear sunglasses, and walk away from explosions awesomely holding a machine gun without looking back.
- Say "OMG", "#YAMS", "#PBJT (Peanut Butter Jelly Time)
- Scream for no reason

DAILY COOL TIDBIT
- I know u are. BUT WHAT AM I.
reply
on December 02, 2018
Report
i get to be here by default
reply
Jrenner
Woah
on December 02, 2018
Report
on December 02, 2018
Report
Cool quote of the day: “Learn the rules like a pro, so you can break them like an artist.” -Pablo Picasso
reply
on November 30, 2018
Report
Yo...Who likes yams? CUZ IF YOU LIKE YAMS UR COOL
reply
Luigi25
Welcome to the YAM club. XD
on November 30, 2018
Report
lolgamer3
i like yams
on November 30, 2018
Report
on November 30, 2018
Report
I dont belong here sooo
I'm going to make a fool page for myself
reply
Jrenner
YES U DO
on November 30, 2018
Report
Hikari_Chan
NO I DoNt HoNestLy
on November 30, 2018
Report
Mrs_Bakugou_You_Hoe
YES YOU DO
on November 30, 2018
Report
on November 30, 2018
Report
@Luigi25 I own this page, not derp.
reply
King_of_Derps
Oh
on November 30, 2018
Report
Jrenner
@King_of_Derps you didn’t at all
on November 30, 2018
Report
King_of_Derps
Sorry that i made it seem like i owned the page.

I'll punish myself now
on November 30, 2018
Report
on November 30, 2018
Report
I'm like...so cool....Look...I even know cool slang...
LOL
LULL
ROTFL
Jigaflams

And I got a cabinet full of yams...OH, yeah.
reply
Luigi25
YEAH. I will go. Me and my yamz will be like SMH bruh cuz like OMG my #LOL with my YAMZ TAsTe #ThankYOUTHANKsgivin
on November 30, 2018
Report
Jrenner
You go bruh
on November 30, 2018
Report
Luigi25
YEah, like bruh...Whatevs, I'm like OMG my Twit Feed got Like LOL.
on November 30, 2018
Report
Jrenner
Woah your ultra cool
on November 30, 2018
Report
on November 30, 2018
Report
do i get to be cool or am i a "popular kid"
reply
Jrenner
Lol disable autocorrect
on November 30, 2018
Report
phannie
every time i type "yeet" my computer changes it to meet : ((
on November 30, 2018
Report
Jrenner
Yeet
on November 30, 2018
Report
phannie
@Jrenner woohoo
on November 30, 2018
Report
Jrenner
this is the cool people group so you would be cool
on November 30, 2018
Report
on November 30, 2018
Report
Pewdiepie is our king he has much cool
reply
King_of_Derps
Yes
on November 30, 2018
Report
on November 30, 2018
Report
Did y’all forget about me?
reply
Jrenner
nope
on November 30, 2018
Report
on November 30, 2018
Report
i succ, so i guess i aint allowed
reply
mildly.annoyedpringle
@Jrenner
lie
on November 30, 2018
Report
Jrenner
Truth
on November 30, 2018
Report
mildly.annoyedpringle
@Jrenner @King_of_Derps
lies
on November 30, 2018
Report
King_of_Derps
Truth
on November 30, 2018
Report
Jrenner
It’s in my black suitcase
on November 30, 2018
Report
There are 10 more comments. Show ▼
on November 30, 2018
Report