NyoHoHo

oof
there's this dish called "Cod milt" and it's basically fish sperm
you're eating fish sperm
i don't know if that's disgusting or creepy
reply
about 23 hours ago
Report
"In reality, headcheese is made from real pig heads. Boil a couple hog heads with some aromatics until the tongues are fork tender, then stuff it all into the intestines and slice it up. A great substitute for weeknight meatloaf..."

what the heck
reply
yesterday
Report
if you have an amethyst shirt and/or tee on AC:NL, please let me catalog it
i need it for francine's birthday on the 22nd
reply
yesterday
Report
ugh ok this is becoming disturbing and i don't like it ://
i always feel like someone's behind me, but when i turn around, no one's there
and i feel like someone's tickling my face, but they aren't exactly tickles, it's more like rubbing, but it feels like tickles
and it's frustrating, ugh
reply
NyoHoHo
alrighty, i'll try :^(
about 23 hours ago
Report
RaspberryJello
Heck
Just
Keep a small bag of it with you
It doesn’t really matter if you burn it or not, as long as you have it you’re good.
yesterday
Report
NyoHoHo
yeah, i have sage
like, the spice tho, lmao
yesterday
Report
RaspberryJello
Do you have lavender in the house?
Or sage?
yesterday
Report
yesterday
Report
haha qfeast, screw you
i deleted one of my best quizzes
reply
yesterday
Report
i made a personality quiz about female AC:NL personalities, so i guess i'll just do one about male AC:NL personalities
reply
yesterday
Report
i'm gonna bully vini and he can't do anything but block me back :^)
reply
yesterday
Report
i'm screaming

"in his twenties"

i want to be able to look that young when i get older, sob
reply
yesterday
Report
"You have 316097 reputation points and 6 active privileges."

it's not enough
reply
yesterday
Report
answer my question so i can get rep points pls
reply
yesterday
Report
oof i forgot to unblock vini
reply
NyoHoHo
NVM I AIN'T GONNA UNBLOCK HIM LMAO
HE WISHES
yesterday
Report
yesterday
Report
not to be edgy or anything, but i keep seeing these weird shadows passing behind me when i'm alone in my room
i don't know, maybe it's the lighting or just cars passing, but it happened last night too
reply
meilleur
Do you feel negative or positive energy?
about 21 hours ago
Report
NyoHoHo
Yes and yes
But those marks are just from me falling off of the bed, and my imagination is buck-wild 24/7, so that means my intuition will be too
And yeah, I hear a bunch of odd stuff, I guess
yesterday
Report
meilleur
Have you ever heard anything odd, felt anything odd (even if its just a bad feeling in yout gut), or woke up with new marks?
yesterday
Report
NyoHoHo
I dunno. Describe "encounters"
yesterday
Report
meilleur
Have you ever had previous encounters with spirits?
yesterday
Report
yesterday
Report
uploaded a photo
threatenING OR OFFENSIVE CONTENT, AHAHAHAHA
NyoHoHo's Photo 2
yesterday
after i finish my story for my writing class, i'm gonna start drawing a pic for one of my bestest friends to show that i appreciate them so much uwu
reply
yesterday
Report
my new username is most definitely gonna be xXXx69gothnekogurl69xXXx
reply
NyoHoHo
but i'm flat :^(
yesterday
Report
sydnei
no bigtiddygothgf
yesterday
Report
pastrami
p l e a s e
yesterday
Report
yesterday
Report
OH MY GOD
QFEAST DELETED MY PAGE AGAIN
NO
reply
NyoHoHo
jesus christ, it's not like i'm gonna die
yesterday
Report
MarshmallowOfMyEye
yesterday
Report
RaspberryJello
CAN I TALK TO YOU SOMEWHERE ELSE THEN??
yesterday
Report
MarshmallowOfMyEye
But I don’t wanna lose you
yesterday
Report
NyoHoHo
I WANT TO LEAVE THIS STUPID SITE
yesterday
Report
There are 5 more comments. Show ▼
yesterday
Report
happy bday my fellow cappycorn nerd :>
reply
wyvron
AYAYAYAY THANK YOU
yesterday
Report
yesterday
Report
happy MLKJ day :^D
reply
yesterday
Report
Polly by Nirvana makes me scared and sad.
reply
yesterday
Report
HEY
QFEAST DELETED MY PAGE WITH THE HIDE THE PAIN HAROLD PICTURES
UNACCEPTABLE
reply
yesterday
Report