Elina violets- episode 1- Into

Elina violets- episode 1- Into

this is, me, and I'm gonna tell about, myself. so read while, I, tell the story ^-^

published on March 12, 20157 reads 6 readers 12 not completed
Me, myself and this account...

Me, myself and this account...

"HEY people on the other side of the screen, the names Elina":elina
"I actually (almost) started with this account on YouTube, but then I was like, 'all that animating is gonna take forever and maybe longer'
so I found this website":elina "..and why do that when I can just wright the stuff I'm saying, like right now-"
"uhhm, elina?...":Ray
"yeah, what's wrong ray?":elina
"ur cat-ears are showing again...":Ray
"ohh-oops *make them disappear* didn't meant 2 do that... U probably seen that in the picture right above/next me. I do that when I watch something awesome (like fanficted stories), get ideas I can use 4 my own story, but in the end it looked like I copy-wrighted something from it,
so I call it copy-catting (i will do that ALOT in the future)... there 4 the cat ears"
"ow, BTW that there was Ray (duhh), he's the camera-man. why don't u come here and introduce urself?, I'll hold camera 4 u":elina
"k *gives camera and steps forward* hey, I'm known as Ray the Camera-man. Ray as in Narro-"ray"-tor and kinda work here and-"
"AAAAHHHH":elina
I couldn't controle the camera so i scream like crazy in the background till Ray comes and saves me and calms her down...
(yeah, It's a "her"...)
" *dizzy* thnx, ray... no wonder ur camera-man...":elina "oke, where were we, Oh yeah, the reason why I'm here is cauze I'm REALLY bored in real life and know most of u r 2 (and I can do lots of randomly awesome stuff on the internet)."
"So if ur bored, have time or even ideas about something that should be episode 2 just comment down below..."
"ok, now 2 tell more about me... I'm a thirteen-ager (no ur not reading it wrong), a fan of: Anime, Sonic, MLP, being awesome ect., ect."
"..have a addiction 2 electronics but 4 the rest i'm a perfectly a normal-normal child, except that I can go Hyper from time 2 time.."
"oh and if ur wondering 'what' i am, i'm a MSC (maple series character) a awesome chibi-doll-kinda thing that can basically do alot of stuff."
"in a episode/story in the future I'll tell u my past, how i met Ray and all that future-stuff, but 4 now.."
"I'm Elina, that's Ray and I'm here 4 ur not-perverted internet entertainment"

This might be short but it's a start 2 something awesome, so just watch and read ^-^
Join Qfeast to read the entire story!
Sign In. It is absolutely free!
5.0
Please Rate:
5.0 out of 5 from 1 user
Be the first to add this story to favorites
▼Scroll down for more stories

Comments (12)

Dei_Dei
Maplestory :3
reply
Report
on April 23
Fandomgirlwholoveseverything
Wait is this true?
reply
ELINAviolets
Yeah I only kinda thought about After It was on the internet...
Buet now people won't ask me the same kind of qeustion... i guess...
well that story is closer to us since I already Know what i gotta wright...
but yeah, see ya till then
reply
Fandomgirlwholoveseverything
Report
on March 13, 2015
Report
on March 13, 2015
ELINAviolets
Well 2 tell u the truth i'm actually half magic dragon and half human...
that's why the cat-ears "magically" appear xD
I'm gonna make a story about my past in the future and u can find out why
...but don't tell any one else or else I can just a easily post that on my wall...
It's gonna be me, you, ray and the cameras secret, k
reply
Fandomgirlwholoveseverything
Oh ok, just are secret but did u know this is right under the story in the comments so ppl can it
reply
Report
on March 13, 2015
Fandomgirlwholoveseverything
Ur half magic dragon, lucky
reply
Report
on March 13, 2015
Report
on March 13, 2015
ELINAviolets
why did you ask that btw?
... Was there something wrong with the story?... It WAS my first story so if that's the case please tell me what that was, pretty please?
reply
Fandomgirlwholoveseverything
No there wasn't I just thought that u actually had cat ears,sorry
reply
Report
on March 13, 2015
Report
on March 13, 2015
ELINAviolets
Isen't it suppose to be?...
reply
Fandomgirlwholoveseverything
Report
on March 12, 2015
Report
on March 12, 2015
Report
on March 12, 2015
ELINAviolets
So that still doesn't say allot about anything but it was worth a shot...
hope u did read it though and
till next time ^-^
reply
Report
on March 12, 2015