How I won a million dollars (true story)

How I won a million dollars (true story)

This is a true story. And if you don't like swearing I may or may not add it but actually there was. Ok wellbplease follow me and message me! Peace!

published on December 17, 2012129 reads 59 readers 14 completed
Chapter 1.

Ch.1 The lottery ticket

I live in Lansing, Michigan, and I was walking home with my friend Zoey Merrillat. " Hey Ashley I have 20$ and that's enough money to buy a lottery ticket." "Ok." Oh btw my name is Ashley Park. "Ok..... we should buy one and if we won we could become  famous!" " Fine Zoey I guess we can." " Yes!" So then we walked to Shell and bought 2 lottery tickets and we each got one. After we left the gas station I walked Zoey home and then I walked  home. " Hi honey, your home a fully early." " Yeah, we stopped at the gas station for a...... um a..... soda." Mom didn't believe me. I went up to my room and stayed up till 10:00 for the lottery drawing. " Hey everyone the numbers are: 1, 9, 6, 4, 0 ,2. I was looking at my card and I screamed!
Join Qfeast to read the entire story!
Sign In. It is absolutely free!
2.9
Please Rate:
2.9 out of 5 from 8 users
Add story to favorites
▼Scroll down for more stories

Comments (14)

Mataways
"How did you react when you won?"
"I threw in the trash" -Me
Money can break your heart sometimes.
reply
Report
on February 02
AngelicPhoenix
Welcome to America where a teen got 15 minutes of fake fame.

Seriously though :/ don't lie about that you're making people believe a false statement you're not 18, at least I don't believe you are. I could be wrong
reply
Report
on February 02
galactic.milo
guys this isn't true because in America you must be 18 to legally win or enter a lottery
reply
Report
on February 02
MockingjayDistrict
OMG this is true?!?!
reply
Report
on April 20, 2014
ChokolatLover
If its true what did you do with the 1 million dollars?
reply
Report
on July 21, 2013
funnydancer
is it actually true?
reply
Report
on June 19, 2013
Gisselle
Lucky!
Once I found $100 and a 4 leaf clover but, that's nothing compared to $1 million
reply
Report
on April 24, 2013
LalaLucy
Nice!
reply
Report
on March 17, 2013
kellygirl2
lol
it was very good
reply
Report
on February 28, 2013
GlowingAndFading
lol that is sooo cool
reply
Report
on February 19, 2013
EvilAngel1490
I don't think this is true... but it's a fun read!
reply
Report
on February 12, 2013
theresatesdog
is this really true?i dont think so!
reply
Report
on January 16, 2013
hannahdancer03
Report
on December 18, 2012
xKearax
I love this story!
reply
Report
on December 17, 2012