help MEE plz

help MEE plz

I have a crush on a guy and hes like 11 12 yrs older than me and I don’t know what to do ;-; i need some help ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜ญ oh and this person is on here ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…

Be the first to add this question to starred list!
▼Scroll down for more questions

Answers (2)

vote up or down the answers
1
airforce_recruiter
bruh
Emoshadowqueen
Wht?? @airforce_recruiter
reply
airforce_recruiter
if he's on qfeast he ain't worth it baby
reply
on Wednesday
Report
Emoshadowqueen
I PRAY PROBABLY 3 TIMES A DAY @airforce_recruiter
reply
on Wednesday
Report
airforce_recruiter
PRAY HARDER
reply
on Wednesday
Report
Emoshadowqueen
I DOOOOO @airforce_recruiter
reply
on Wednesday
Report
airforce_recruiter
UHHHHNNMN GO TO ChuRCH OR SOMETHING
reply
on Wednesday
Report
Emoshadowqueen
@airforce_recruiter ik ๐Ÿ˜– THATS WHY I NEED HELP
reply
on Wednesday
Report
airforce_recruiter
he's a decade older than u my guy, that ain't gucci
reply
7 days ago
Report
Emoshadowqueen
U got a problem ma’am?? @airforce_recruiter
reply
7 days ago
Report
7 days ago
Report
7 days ago
Report
0
newblood369
what happen!
newblood369
ummm who is here?
reply
newblood369
okay!
reply
on Thursday
Report
Emoshadowqueen
Oh ok well tell ben im sry plz @newblood369
reply
on Thursday
Report
newblood369
night!
reply
on Thursday
Report
newblood369
sorry it's my bed time -_-
reply
on Thursday
Report
Emoshadowqueen
@newblood369 newblood369 u on??
reply
on Thursday
Report
Emoshadowqueen
Damn ben wow hehe ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ก๐Ÿ‘ฟ welp i guess ben really does like u @newblood369 i guess ill just find a knife and die ๐Ÿ˜… @newblood369 ben i just want you to know one thing i loved u of course u never loved me so u did u lie? Y go through all that trouble just to cause me pain?
reply
on Wednesday
Report
newblood369
ummmmmm no?
BEN: *i want to make out with her but she is my sis*
reply
on Wednesday
Report
Emoshadowqueen
*has heart in my hand* heheheh never needed this anyways @newblood369
reply
on Wednesday
Report
newblood369
no wait what!
reply
on Wednesday
Report
Emoshadowqueen
๐Ÿ˜… welp i geuss I’ll just leave you 2 alone then *leaves and falls on floor not moving* @newblood369
reply
on Wednesday
Report
newblood369
ummm
BEN: GF LET"S GO!
@/////@
reply
on Wednesday
Report
Emoshadowqueen
Yay hows b ben? @newblood369
reply
on Wednesday
Report
newblood369
NO!
reply
on Wednesday
Report
Emoshadowqueen
@newblood369 did you die??
reply
on Wednesday
Report
Emoshadowqueen
Y do y’all call me emo just say shadow or sara
reply
on Wednesday
Report
Emoshadowqueen
Yay ur on hows b-b- ben @newblood369
reply
on Wednesday
Report
newblood369
hey emo! :)
reply
on Wednesday
Report
CatCatOdin
@Emoshadowqueen lol
reply
on Wednesday
Report
newblood369
EJ: NO! YOU SIAD
reply
on Wednesday
Report
Emoshadowqueen
Wow just wow @CatCatOdin
reply
on Wednesday
Report
CatCatOdin
@Emoshadowqueen cause why not
reply
on Wednesday
Report
Emoshadowqueen
Y did u put @airforce_recruiter they have nothing to do with this @CatCatOdin
reply
on Wednesday
Report
CatCatOdin
@airforce_recruiter
@Emoshadowqueen
@newblood369
EJ i said i like you as a friend
reply
on Wednesday
Report
newblood369
BYE!
reply
7 days ago
Report
newblood369
I AGREE!
reply
7 days ago
Report
Emoshadowqueen
Oof so much suspense bye โœŒ๏ธ @newblood369
reply
7 days ago
Report
newblood369
TALK LATER TOMMROW BYE! *TO BE CONTINUE *
reply
7 days ago
Report
Emoshadowqueen
Please stop crying i wont kill my self ill just... cut myself and if you want to be mad at someone be mad at ben @newblood369
reply
7 days ago
Report
newblood369
AND WHAT! *STARTS TO CRY*
reply
7 days ago
Report
Emoshadowqueen
NO UR NOT BEN WILL BE SAD AND THEN HE’LL KILL HIM SELF AND I DON’T WANT EITHER OF YOU TO DIE @newblood369 U DONT NEED ME AND NEITHER DOES BEN
reply
7 days ago
Report
newblood369
EJ: WHY DOES EVERYONE WANT"S TO DIE TODAY!
reply
7 days ago
Report
Emoshadowqueen
Ej im trying to kill myself and ur making it hard @newblood369
reply
7 days ago
Report
newblood369
no! t-then i kill my self!
reply
7 days ago
Report
newblood369
ummmmmmmmmmmmm?
EJ: I LOVE MY NEW BF!
reply
7 days ago
Report
Emoshadowqueen
Welp ill see u in the after life.. tell ben im sry and that I love him *cry’s black blood* @newblood369
reply
7 days ago
Report
newblood369
no wait what!?!
reply
7 days ago
Report
Emoshadowqueen
Ben “don’t tell me that its over the book of u and i” book of you and i by Alec Benjamin @newblood369
reply
7 days ago
Report
newblood369
no ben is my bro!
reply
7 days ago
Report
Emoshadowqueen
Dont be sad u wanna cry go cry to ur new bf @newblood369
reply
7 days ago
Report
newblood369
no plz!
reply
7 days ago
Report
newblood369
EJ: BUT HE SAID @CatCatOdin: and i do like E.J.
reply
7 days ago
Report
Emoshadowqueen
Hehe ben wants me gone so imma go forever @newblood369
reply
7 days ago
Report
newblood369
no plz!
reply
7 days ago
Report
Emoshadowqueen
NO @CATCATODIN IS MINE EJ
reply
7 days ago
Report
Emoshadowqueen
Haha just forget me u have ben thatll make u happy and i want u to be happy *crys blood( @newblood369
reply
7 days ago
Report
newblood369
ewwwwwww
reply
7 days ago
Report
newblood369
EJ: GUYS MY BF IS @CatCatOdin AND HE LIKES ME!
reply
7 days ago
Report
newblood369
wait no!
reply
7 days ago
Report
Emoshadowqueen
@newblood369 now if ull excuse me ill go find away to drown
reply
7 days ago
Report
newblood369
7 days ago
Report
Emoshadowqueen
Him not jim @newblood369
reply
7 days ago
Report
Emoshadowqueen
*him*
reply
7 days ago
Report
newblood369
who's jim
reply
7 days ago
Report
Emoshadowqueen
Please stop crying its not ur fault its my fault for actually loving jim ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜ญ @newblood369
reply
7 days ago
Report
newblood369
wait what!?! *stops crying*
reply
7 days ago
Report
Emoshadowqueen
Haha welp of course he does haha im so stupid of course he’d never like me @newblood369
reply
7 days ago
Report
newblood369
I"M SORRY! *CRYS HARD THIS IS TRUE*
reply
7 days ago
Report
newblood369
look...ben told me that he likes me not you i'm so sorry!
reply
7 days ago
Report
Emoshadowqueen
?? @newblood369
reply
7 days ago
Report
newblood369
LOOK I...
reply
7 days ago
Report
Emoshadowqueen
How is it ur fault?? Its me who made this page @newblood369
reply
7 days ago
Report
newblood369
IT"S MY FULT!
reply
7 days ago
Report
Emoshadowqueen
I wont die then ill just cause myself pain for hurting Ben @newblood369
reply
7 days ago
Report
Emoshadowqueen
@newblood369 plz don’t cry I don’t want Ben to kill me for making u cry
reply
7 days ago
Report
newblood369
PLZ DON"T! *Starts to cry even harder*
reply
7 days ago
Report
newblood369
NO YOU DON"T!
reply
7 days ago
Report
Emoshadowqueen
Please dont cry *wipes tears away* no crying @newblood369
reply
7 days ago
Report
newblood369
NO DON"T DIE! *crys hard*
reply
7 days ago
Report
Emoshadowqueen
@newblood369 its ok dont cry its my fault like I said I deserve this
reply
7 days ago
Report
Emoshadowqueen
Thx but my hearts officially un fix able imma just go die now @newblood369
reply
7 days ago
Report
newblood369
plz don't cry i'm sorry for this i am so sorry! *starts to cry*
reply
7 days ago
Report
newblood369
hug? *i give you a hug*
reply
7 days ago
Report
newblood369
BEN: YOU SOULDN'T HAVE DOONE THAT! :,( *runs and crys*
bro...wait! :(
reply
7 days ago
Report
Emoshadowqueen
*whispers to self* im sorry please don’t leave me benny please please please @newblood369
reply
7 days ago
Report
Emoshadowqueen
Hehe fine ben whatever you want *cries harder and lies on the floor
@newblood369
reply
7 days ago
Report
newblood369
NO YOU DON"T DESERVE THAT!!!! :(
reply
7 days ago
Report
newblood369
BEN: I THINK WE SHOULD BAKE UP! >:(
NO! PLZ BRO SHE LOVES YOU WHY!
reply
7 days ago
Report
Emoshadowqueen
*starts crying blood and falls to the floor* hehe i deserve that
@newblood369
reply
7 days ago
Report
newblood369
BEN: *PUSHES YOU*
BRO NOT NICE!
reply
7 days ago
Report
Emoshadowqueen
Im sry ben i still love you tho *gives ben hug and kisses his cheek* @newblood369
reply
7 days ago
Report
newblood369
oh
BEN: REALLY JUST WHY EMO JUST WHY! >:(
reply
7 days ago
Report
Emoshadowqueen
@newblood369 wow very helpful but I HAVE NO CLUE WHAT I SHOULD DO HES OLDER THAN ME BY SOOOO MUCH ;-;
reply
7 days ago
Report
newblood369
oh okay?
reply
7 days ago
Report
newblood369
oops sorry twin!
reply
7 days ago
Report
Emoshadowqueen
Hes Not on right now @newblood369
reply
7 days ago
Report
Emoshadowqueen
Im Not honna say who it is
reply
7 days ago
Report
7 days ago
Report
7 days ago
Report