Just read my description!

Just read my description!

Everybody loves dogs so I will ask a lot of questions to test your brains.
What type of dog is the picture?
Where did the breed come from?
Is that dog in the same catagory as the Pomeranian?
Do you know what other colours it comes in?
Do you think that the dog is cute?
Thank you!

Be the first to add this question to starred list!
▼Scroll down for more questions

Answers (6)

vote up or down the answers
0
kinkajousrule
1. Minature American Eskimo Husky
2. IDK
3. Yes
4. black, white, gray
5. ADORABLE!!!!
on July 25, 2015
Report
0
madison1
german spitz German Spitz (Mittel) (Medium/Standard Spitz, incl. American Eskimo Dog) - black, white, cream, brown, sable, parti-colou the Pomeranian, is also registered as a separate breed in the UK and North America. German See More▼
madison1
no no its fine i was being a little mean and bossy its none of my concern
reply
on March 29, 2013
Report
xKearax
okay, sorry : (
reply
on March 28, 2013
Report
madison1
but still it hurts me to see to people who were friends arguing like that im sorry if i offended by what i said but you guys are just arguing a lot and i know how it feels to lose a friend and i dont want it to happen to you two so im sorry i was trying to help
reply
on March 27, 2013
Report
xKearax
I was kind of offended by what you said madison, it can hurt other people's feelings.
We weren't arguing and I'd appreciate it if you didn't criticize me as someone said that I was threatening and that hurt my felings enough
reply
on March 26, 2013
Report
on March 26, 2013
Report
0
xKearax
You said to not threaten anyone, but how did i?
xKearax
We weren't fighting, don't be so quick to judge!
reply
on March 26, 2013
Report
madison1
omg why are you two always fighting?!? just stop please i dont like to see or read people fight you know what if you two are not gonna stop then i wont talk to you two anymore!
reply
on March 26, 2013
Report
xKearax
It was a joke Liffey, thought you were the funny one!
reply
on February 25, 2013
Report
kellygirl2
you said that you will kil anybody who dont like the dog
reply
on February 25, 2013
Report
on February 23, 2013
Report
0
xKearax
Is it
xKearax
ok
reply
on February 27, 2013
Report
kellygirl2
yeah but what ever you only got two right
reply
on February 27, 2013
Report
xKearax
well, it OBVIOUSLY has to be my answer, you juts wrote interesting
reply
on February 22, 2013
Report
kellygirl2
what is
reply
on February 22, 2013
Report
on February 22, 2013
Report
0
xKearax
Uh..Okay, I don't know if they're right....but here we go...
-Japanese Spitz
-Japan
-Yes
-White
Obviously and I'll kill anyone who doesn't think it is > : (

And your welcome : ) by the way I am not so sure about most of those answers, I just think it's a type of Spitz...
xKearax
i didn't threaten anyone
reply
on February 22, 2013
Report
kellygirl2
it is not a japenese spitz
it dont come from japan
yes
it comes in more colours
yeah dont threaten anybody
reply
on February 22, 2013
Report
xKearax
i dunno if it is
reply
on February 18, 2013
Report
kellygirl2
interesting
reply
on February 18, 2013
Report
on February 12, 2013
Report
-4
WWEChampion20
its a dog...
WWEChampion20
you arnt here... u cant hurt me lol...
reply
on March 26, 2013
Report
xKearax
But you fooled lots of people and I can get angry at you easily when peopke write hese things
reply
on March 26, 2013
Report
WWEChampion20
why? im not hurting anyone
reply
on March 26, 2013
Report
xKearax
Stop it!!!!!!¡
reply
on March 26, 2013
Report
WWEChampion20
kinda scary.... hahahahahaahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahaaha
reply
on March 26, 2013
Report
madison1
ya!
reply
on March 26, 2013
Report
xKearax
Liffey you know my question about the labs? well he said kill them all so he doesn't like dogs at all....and he's kinda scary
reply
on February 12, 2013
Report
kellygirl2
yeah but not the answer
reply
on February 12, 2013
Report
on February 12, 2013
Report