Do u like Harry styles

I wanna know if u like Harry styles cuz I do I have dreams bout him lol but I just wanna know

Be the first to add this question to starred list!
▼Scroll down for more questions

Answers (17)

vote up or down the answers
1
Eldorsincatlover
I LOVE HIM!!!!!
on May 16, 2014
Report
1
justinlilsis
Hell yeah i love him he is next to me and he hit me
leprechuan24
yeaaaaaah rite!!! naaaaaaaaaaaaattttttt!!!
reply
on March 07, 2013
Report
on January 06, 2013
Report
0
Summer
I HATE HIM
on February 25
Report
0
Eldorsincatlover
i don't like him...
on May 16, 2014
Report
0
Joeylover11
YEESSSHHHHH I LOVE HIM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
on February 23, 2014
Report
0
MEGS0316
yeah i like him. i mean im not a crazed fan that will kill a person who doesnt like them but i like him 4 his personality & his good points & flaws. not just his good looks. thats just icing on the cake!!!
on October 09, 2013
Report
0
thatsssanicequizzzyouhavethere
No
thatsssanicequizzzyouhavethere
Can I just say how adorable your profile pic is?!
reply
on September 30, 2013
Report
on September 30, 2013
Report
0
Fantage_rambow
Ehh... i dont know.. hes not my favorite thats all im gonna say...
on July 29, 2013
Report
0
Superduperhotchick
No I hate him
on July 23, 2013
Report
0
HARRYSTYLESFAN1234
YES HE IS MY FAVORITE
on April 05, 2013
Report
0
leprechuan24
.......naaaaaaaaaaaa...I LUV HIM!!!! my first 1d dream was about him!lol!!
leprechuan24
oops! i already posted that!!lol!
reply
on March 07, 2013
Report
on March 07, 2013
Report
0
Lara_Laufeyson
Yes!!!!!!!!!!!!!!
on January 31, 2013
Report
0
leprechuan24
no!!..............i LUV him!! and all 1d!! my first 1d dream was about him though, we were having a stareing contest!! lol!!
Fantage_rambow
LOOKS LIKE HARRY STYLES WON... i dont care -_-
reply
on July 29, 2013
Report
on December 26, 2012
Report
0
Girlsarecool
on August 10, 2012
Report
0
DJearworm
Actually, Zayn iz the one i like
on July 31, 2012
Report
0
Emoworld
Lol I love him sooo much
on July 31, 2012
Report
0
DJearworm
Yes! Hez my little Curly fry!! Lolz xD
on July 31, 2012
Report