Have you ever cried in your sleep before?

Have you ever cried in your sleep before?

Yes I have
82.9%
34 votes
Nope never happened
17.1%
7 votes
Be the first to add this poll to starred list!
▼Scroll down for more polls

Comments (43)

TrashCow
Just tonight actually. I won't go into detail, but I had a dream that because of science dinosaurs were on the loose and I witnessed my family and friends slowly gets devoured... and then I felt myself die...
reply
Report
on June 23, 2016
Mataways
Yep. When I'm depressed
reply
Report
on May 15, 2016
Taki_the_Manokit
When I think of something sad in my sleep, I tend to cry and not realize it. :3
reply
Report
on December 30, 2015
Inactive_leave
What nooo? What gave you that ideaaa? *votes on yes* .... ;~; all the time tbh...
reply
sapphirethehedgehog
Hope you get happier soon then :3
reply
Inactive_leave
No problem.
reply
Report
on December 30, 2015
sapphirethehedgehog
XD Thanks!
reply
Report
on December 30, 2015
Inactive_leave
*claps*
Very, very nice human.
reply
Report
on December 30, 2015
sapphirethehedgehog
Report
on December 30, 2015
Inactive_leave
Thank you.
reply
Report
on December 30, 2015
Report
on December 30, 2015
Report
on December 30, 2015
Angry_German_Kid
Unfortunately, yes.
reply
Report
on December 30, 2015
memes_and_communism
Nope I haven't shed a tear in a LONG TIME
reply
Mataways
Wow your a tough girl
reply
memes_and_communism
It's not about being tough, it's because of a metal illness, if you don't cry and have depression you normally cut, and blood is a substitute for tears
reply
Report
on May 16, 2016
Report
on May 15, 2016
Report
on December 29, 2015
MysteriousLiarBoy
I tend to do that.
reply
Report
on December 29, 2015
Phandom_Trash_Number_One
Who knows what I do in my sleep... Probably
reply
Phandom_Trash_Number_One
@Scar_The_Demon_Wolf yup
reply
Report
on December 29, 2015
Silent_Alpha
yeah it happens
reply
Report
on December 29, 2015
Report
on December 29, 2015
UsagiClouds
Yes.....When I whined for my phone
reply
Silent_Alpha
yep
reply
UsagiClouds
*Nods*
reply
Report
on December 29, 2015
Report
on December 29, 2015
Silent_Alpha
yeah true but I still have my chromebook and video games
reply
UsagiClouds
That's good
reply
Report
on December 29, 2015
Report
on December 29, 2015
Silent_Alpha
yep
reply
UsagiClouds
That's sad
reply
Report
on December 29, 2015
Report
on December 29, 2015
Silent_Alpha
yeah but my sister lost it
reply
UsagiClouds
Oh god
reply
Report
on December 29, 2015
Report
on December 29, 2015
Silent_Alpha
I only have an I pod
reply
UsagiClouds
Cool
reply
Report
on December 29, 2015
Report
on December 29, 2015
Silent_Alpha
hmm really
reply
UsagiClouds
I care about my phone that much
reply
Report
on December 29, 2015
Report
on December 29, 2015
Report
on December 29, 2015
ThePandaGirl147
Yeah . . . .
reply
Silent_Alpha
Report
on December 29, 2015
Silent_Alpha
I never had a nightmare before
reply
ThePandaGirl147
Your lucky.
reply
Report
on December 29, 2015
Report
on December 29, 2015
Silent_Alpha
hmmm okay
reply
Report
on December 29, 2015
Silent_Alpha
really
reply
ThePandaGirl147
Yeah, cause I usually get nightmares and cry in my sleep, sometimes scream also.
reply
Report
on December 29, 2015
Report
on December 29, 2015
Silent_Alpha
I've done that once
reply
ThePandaGirl147
I've done that mostly.
reply
Report
on December 29, 2015
Report
on December 29, 2015
Report
on December 29, 2015
Princess_Twilight
I dunno, I mean I would be sleeping when it happened so.... And I cant have a friend over EVERY night to check and have her awake all night, soooo I have no idea.
reply
Silent_Alpha
Well you could maybe feel it because the tears are coming down I think
reply
Princess_Twilight
Report
on December 29, 2015
Report
on December 29, 2015
Report
on December 29, 2015