Would you survive Slenderman?

Would you survive Slenderman?

Let's see if you would survive Slendy. Just don't get on his nerves and you'll be fine!

published 13 days ago17 responses 8
Next »
1/6

Me : Hai guys! It's me Phoenix! I'll get Slendy over here for ya! HEY SLENDY, COULD YOU COME HERE PLEASE?
Slender : *walks in* Yes Child? What do you need??
Me : Sorry for bothering you but can you please ask y/n a few questions?
Slender : Oh! Sure *turns towards you* so child, do you like nature??
Me : Oh nice question!
Slender : Thanks.
Masky : *walks in* what's going on here?
Me : Slendy is asking y/n some questions!
Masky : Oh cool!

Ew. No. I hate it.
Slender : oh...okay..
Yea ofc! Who doesn't??
Slender : I know right?!
Me : wow- I've never seen Slendy this happy before XD
Masky : me neither XD
idk...maybe...
Slender : uh okay
Kinda yea!
Slender : nice
2/6

Toby and Hoodie : *walks in* hey guys!
Slender, Masky, and I : Hello!
Hoodie : so, whats going on?
Masky : *kisses Hoodie* Slender is asking some questions
Toby : *hugs me from behind* Oh cool!
Slender : So, y/n do you like children??

Yes I love them!
Slender : Oh cool!
...
Slender : hello??
Ugh. No. Never.
Slender : ..
Kinda!
Slender : okay!
3/6

Me : Okay so Slendy!
Slender : yes??
Me : I'll brb *Walks out with Hoodie and Masky*
Toby : Uh- okay then.
Slender : So child, what's ur fav color?

Black and White
Slender : same! uh- i-i mean same.
Toby : XD
No telling you.
Slender : oh okay..
...
Slender : hello? child?..
(other colors)
Slender : Cool.
4/6

Me : Back! Hewo! :3
Toby : why'd you leave me? T^T
Me : Sorry baby! *kisses him*
Slender : Why'd you take my proxies?
Me : Oh sorry- they're busy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Toby : 0-0 oh-
Selnder : uh- okay then, anyways, y/n what's your opinion on Masky and Hoodie dating?
Me : Oh good one!

OMG THEY ARE SOOOO CUTE TOGETHER!!!
Me : IKR!!!
Ew. Just ew.
Me : you ew.
Toby : XD
..eh..
Slender : okay then..
I ship
Me : me too
5/6

Hoodie and Masky : *walks in*
Hoodie : h-hey
Masky : hello!
Me : well, you guys look like you had fun XD
Masky : *looks at Hoodie* yea we did~
Hoodie : y-you perv!
Toby : XD
Slender : anyways, child who's your favorite creepypasta?

Ew. None.
Proxies : rude..
...
Slender : Uhhhh hello??
One of the proxies!
Proxies : thanks!
(other creepypasta)
Slender : cool
6/6

Me : Okay Slendy..it's time..
Slender : NO CHILD NO!
Proxies : XD YES!
~2 minutes later~
Slender : *comes out in a purple dress* ..
Proxies and I : XDDDD
Slender : let's just get this over with..what do you think of my dress?..

It looks amazing!!!
Slender: thanks
EW HAHAHA FREAK YOU LOOK STUPID AND UGLY!
Me : permission to kill?..
Slender : ..not yet..
YOU GO SLENDY!!!
Everyone : XDDDDD
...eh..
Slender : uh okay-