Am I humorous ?

Am I humorous ?

Check how humerous u can be by just clicking ..This quiz . So what are we waiting for ...Go click it and good luck to you

published on March 1711 responses 2 5.0★ / 5

Do you enjoy jokes in sad times as a tonic ?

Yasssss best tonic
Not really but if that makes me
laugh so yeah
Are you mad ....No what the
hell
I would rather cry like a baby
like any other person would do
Hell yasssss โœŒthat's what I
like doing sad times ...It makes
me happy to feel something is
still good on this earth

Horror moves ?

Comedy show plzz I am a
scaredy cat lol
Nope but sometimes yeah
Yeahhhh
Nope sorry

Do u like to see peoples embarrassing moments ?

Hell yeah it's funny omg lol I
myself had some ๐Ÿ˜‚โœŒ
Oh yeah damn yes๐Ÿ˜
Nope wtf๐Ÿ˜‘
Yeah sometimes

If someone joked about you will you get angry?

Nooo ways cause that me who
jokes around lol
Yess who doesn't I guess u are
insane if you don't get angry I
wound fight with that person
trust me
Yeah I will bit not with my
friends
Noo I enjoy hearing jokes of
me and like to add some more

Do you like comedy movies ?

Not that much ...It's okay if
there isn't anything else to
watch
Nope I would rather watch
something else in Netflix
Eww nooo hell no
Omg yess like all the time
Hell yeah I can watch them till
the end of my life ...Umm does
that make me stupid ?๐Ÿ˜

Do you like lame jokes?

Nope not my cup of tea ๐Ÿ˜‘
Hell yeah it's funny
Umm I guess nope I. Not sure
it depends
Well make some noice cause I
am that person who shares
those lame jokes๐Ÿ˜‚

Do u like pranking or getting pranked ?

Who doesn't?
I like pranking but not getting
pranked ...But both are kinda
fun sometimes I guess
Nope ....I would rather take a
long nap in my house rather
than taking such a pain in
pranking or getting
pranked..It's disgusting
I would rather watch them
It's no fun trust me
Guess I am that prankster and
I love pranking ohhhhh
yeahhhhhh but getting pranked
is nothing less just love it

Memes or horror stories?

Memes come on
Horror stories
Both
Memes for life

Do u like humorous statements?

Yeah it's kinda good to hear
but not all the time
Yess I love them it just gives a
spicy texture to my mood lol
No not that much it's weird
and sometimes I don't
understand them well
I don't like it if you have to be
funny just show it lol
Hell yeah it sounds awesome
and for making those
statements you need guts lol