bitchtits

vanna vann vann vann

bisexual • astrologer • aspiring artist

I have another acc ive been here since 2/10/13 lmao See More▼
Qfeast takeover but its just vanna trying to delete old accounts
reply
on May 04
Report
V A G I N A
reply
bitchtits
NO DONT LIEK THIS
on May 04
Report
on May 04
Report
dirky happy birthday
reply
on November 21, 2018
Report
i wanna get this account deleted because
1. Lots of bad memories and cringy posts, I’m way too lazy to delete them all. I was a very unstable middle school student and I don’t wanna see it anymore.
2. the username is bitch. tits. why did i do that
3. cringy memories u know?
reply
Meilleur
@aeipathy well shi, follow this account then and hope it fades into the bushes like xxxvanny did
on November 10, 2018
Report
temperance
damn. well. good luck getting ur acc deleted bc qfeast admin disappeared, so there's nothing they could do
on November 10, 2018
Report
on November 10, 2018
Report
on November 10, 2018
Report
i have no idea why i just did that
reply
phannie
SJSJJXJSJA
on November 10, 2018
Report
slugs
DJDJDJDKDKDK
on November 10, 2018
Report
on November 10, 2018
Report
I just changed my Qfeast username. My old username was meilleur
reply
on November 10, 2018
Report
I kinda wanna get this account deleted and start a new one
reply
on November 10, 2018
Report
I love looking at pictures of stuff that have happened in the past bc i get so tickled when i realize the smaller things πŸ’—πŸ’“πŸ’«πŸ’•πŸ’˜πŸ’–πŸ’—πŸ’“πŸ’•πŸ’—πŸ’˜πŸ’–
reply
on November 10, 2018
Report
im bothering izzy on every platform i have her on but i dont want to but theres so much to tell her
reply
on November 10, 2018
Report
watch barbie in the dreamhouse or perish
reply
bitchtits
@eggbrain P E R I S H
on November 10, 2018
Report
slugs
guess i'll die
on November 10, 2018
Report
on November 10, 2018
Report
im crying but with happiness thank fuckking christ
reply
on November 10, 2018
Report
IM FINALLY FRIENDS WITH JAY AND JASON’S FRIEND :> GOOD YES THIS IS GOOD
reply
bitchtits
I DONT GOTTA WORRY ABOUT DUMB SCENARIOS HAPPENING YAY
on November 10, 2018
Report
on November 10, 2018
Report
I was looking at pictures I was tagged in and there’s a pic of me in eighth grade and a dude is STARING AT ME IN IT AND ITS A DUDE IN MY GEOM CLASS AHAHAHAHHAHAHAHA
reply
bitchtits
Tempted to post
on November 10, 2018
Report
on November 10, 2018
Report
I hav plan
reply
on November 09, 2018
Report
marina is so hard to draw like i dOnt like her lips
reply
bitchtits
Why are her lips so far from her NOSE
on November 09, 2018
Report
bitchtits
Lana Del Rey is easier to draw but I have like,, three drawings of her. I havent drawn marina successfully since seventh grade.
on November 09, 2018
Report
on November 09, 2018
Report
daily complaint of i wanna go home and watch gossip girl and eat a million things
reply
bitchtits
daily complaint of “how tf am i gaining so much weight so quickly,”
on November 09, 2018
Report
on November 09, 2018
Report
LOL NONE OF MY FRIENDS ARE HERE AND I WANNA DIE
reply
on November 09, 2018
Report
I just imagine what fried garlic would taste like and im icky
reply
temperance
deep fried tomatoes : (
on November 09, 2018
Report
on November 09, 2018
Report
subscribed to page
JayDoesArt
page
yo was gud. Posting my stupid art. I do digital and paper art :3 I’m not good at either but yeet amirite?
7 subscribers 1 member profile pageby jaythekiller7890
on November 09, 2018