Ross14

I love to ride horses and like to draw I love my family very much
on January 21, 2015
Report
Won't be takeing bus
reply
on January 21, 2015
Report
Bro I'm staying after school for ext help be back at 5:00
reply
Ross14
Thanks
on January 21, 2015
Report
Alcor_The_Dreambender
Okay, I'll tell the bus driver.
on January 21, 2015
Report
on January 21, 2015
Report
Honey bee was coolπŸ˜”
reply
JeweledOwl812
Shaydude594 was YOU! This is ridiculous.
on January 22, 2015
Report
Ross14
He was boss how he help you and I creed πŸ˜”
on January 21, 2015
Report
Ross14
I know I miss SHAYDUDE to
on January 21, 2015
Report
Creed21
SHAYDUDE594
on January 21, 2015
Report
Creed21
I think your right ross
on January 21, 2015
Report
There is one more comment. Show ▼
on January 21, 2015
Report
Thanks. Creed
reply
Ross14
I miss HackerAttacker0 he was BOSSπŸ˜”
on January 21, 2015
Report
on January 21, 2015
Report
subscribed to page
Guys why do I have to do this
page
I aways make profiles because people hate me this is madness why can't I be happy instead of geting hated on or aways worried about getting reported for nothing
7 subscribers 1 member fully opened profile pageby Creed21
on January 21, 2015
Creed21 thanks dude your the best you don't know how much that means to meπŸ˜”
reply
on January 21, 2015
Report
Anime pup is that you???
reply
DeadPunkette
It's fine. :<
on January 21, 2015
Report
Creed21
I'm sorry for all of my profiles people just don't like me 😐
on January 21, 2015
Report
Creed21
Hi anime pup ⏫ that meh is this meh
on January 21, 2015
Report
DeadPunkette
Yeah. :T
on January 21, 2015
Report
on January 20, 2015
Report
Eh just a check up ughπŸ‘¨ I hate it when they touch my stomach
reply
DeadPunkette
That's weird though...
on January 19, 2015
Report
on January 19, 2015
Report
But I had to go to the doctors
reply
DeadPunkette
Aww! What happened?
on January 19, 2015
Report
on January 19, 2015
Report
Ahhhh yes.oh btw I had no school
reply
DeadPunkette
I have no school either today!
on January 19, 2015
Report
on January 19, 2015
Report
Qfeast aways gets me doe :3 I'm a h????????er that's why
reply
on January 19, 2015
Report
Ahh crap I spamed on my ???? And I'm restricted till JAN20
reply
Parabolic
What who all hates you coming on?
on January 21, 2015
Report
Ross14
He goes to my school
on January 21, 2015
Report
Ross14
Eh why do people hate me COME ON max GAMEING and I are BFFs in real life REAL LIFE and people are like oh don't rp p nehhhh
on January 21, 2015
Report
Parabolic
Fine I'll leave you two love birds alone since you always want me to leave you alone
on January 21, 2015
Report
DeadPunkette
Shoo. :<
on January 21, 2015
Report
There are 7 more comments. Show ▼
on January 19, 2015
Report
DUDE SHAY IS NOOOOOOOOOO MORE SOME MOTHER******** ass HOLE DELETED MEH ALL THE THINGS I DONE WTF WHY DAM
reply
MaxGaming88
NNNNNNOOOOOOOOOOOOO!!!!!!
on January 21, 2015
Report
on January 16, 2015
Report
Well they deleted me I'm tired I quit i will always cherish you and para was right
reply
DeadPunkette
Please just try to stay...
on January 17, 2015
Report
Ross14
Alright I'm going for good bye I'll miss youπŸ˜”
on January 17, 2015
Report
DeadPunkette
o/////o You'll probably find someone else and forget all about me...but that's okay. And I'm happy for you. :-)
on January 17, 2015
Report
Ross14
I can't wait πŸ˜ƒπŸ˜ƒπŸ˜ƒπŸ˜ƒ
on January 17, 2015
Report
Ross14
NO IM SORRY IM OUT I LOVE YOU and I wish I could know you in real life by the way I'm gonna take RETCO it's a type of military class at my high school
on January 17, 2015
Report
There are 9 more comments. Show ▼
on January 16, 2015
Report
MOTHER FUCing SHIT FACES IM QUITING FOR GOOD DAMIT YOU ASS HOLES ANIME PUP IM SORRY IM QUITING IM GOING IM LEAVEING DELETING ME WHY ME ALL THE THINGS I DONE I DID IM FOREVER SAD THANKS FOR ALL YOU DID PARABOLIC YOUR GERAT AND MAXGAMING YOUR AMAZING IM TIRED I QUIT IM SORRY BUT WTF PEOPLE GOD DAM
reply
DarkAngel1204
Calm down..
on January 16, 2015
Report
on January 16, 2015
Report
MERRY CHRISTMAS!!! Here's your gift~
reply
on December 26, 2014
Report
1F Y0U C4N R34D 7H15 53ND 7H15 70 47L3457 F1V3 07H3R QF34573R5
~574R73D BY 0CG1RL
reply
MaxGaming88
Why do you hate yourself?
Also, NNNNNOOOOOO!!!!! Don't give away your identity!!!!
on December 23, 2014
Report
on December 14, 2014
Report
To all Ross14's followers, he has a new account (@Ross15) sooo GO FOLLOW HIM thank yall!
reply
on December 12, 2014
Report
I just rushed and followd every body
reply
on December 11, 2014
Report