Dungeon_Master

© Licensed Qfeaster ®
█ ║ ▌ ║ │ │ █ ║ ▌ ║ │ █
I am the one who sends the dragons lay waste to the land and the knights who swear to defend it. I am the archmage in his tower and the See More▼
That moment you have no idea what you're doing 95% of the time...

That is me 100% of the time
reply
on April 11
Report
Alright boys and girls, I AM BACK!
reply
Dungeon_Master
INDEED
on April 09
Report
Dungeon_Master
Fair enough my dude.
on April 09
Report
Dungeon_Master
Colour me confused
on April 09
Report
Dungeon_Master
Helloing?
on April 09
Report
Dungeon_Master
Not too shabby. Yeah, you know me. That was me. I wrote a story you rather enjoyed, and never really got to finish it.
on April 09
Report
There are 12 more comments. Show ▼
on March 20
Report
THIS IS IMPORTANT.
https://youtu.be/GbXHrj8k7dg
I don't care what your opinion on matpat or game theory or whatever, watch this video right fvcking now. This could destroy the whole internet, not just in Europe. Please, spread the word as far as you can. Tell anyone who will listen. And if any of you happen to live in Europe, talk to your MEPs and get them to understand the gravity of this issue. We can't ignore this and just say "it's Europe's problem". It's EVERYONE'S PROBLEM. See More▼
reply
tylnapp
I remember that video and yes, it needs to be spread.
on November 28, 2018
Report
on November 26, 2018
Report
Revival
REvival
REVival
REVIval
REVIVal
REVIVAl
REVIVAL See More▼
reply
on July 16, 2018
Report
Alrighty. Let's not let this die just yet. I do hope for a revival
reply
tylnapp
Indeed.
on May 28, 2018
Report
on May 27, 2018
Report
Seems like it is a day for returns. Interesting.
reply
Dungeon_Master
EYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
on May 21, 2018
Report
Verrath
eyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
on May 21, 2018
Report
Dungeon_Master
Eyyyyyyyyy
on May 21, 2018
Report
Verrath
eyyy
on May 21, 2018
Report
Dungeon_Master
More like undead
on May 21, 2018
Report
There is one more comment. Show ▼
on May 21, 2018
Report
Hey bud. The Impure story is more or less dead (Ill resume if things here dont go as planned), but if you join this here discord and be a bit happier. https://discord.gg/s4dAPj
reply
tylnapp
I ask as in PM he said I could join but never offered the code unfortunately. Though that was a while ago whrn I tried contacting him, about five months ago or so.
on November 24, 2018
Report
tylnapp
Any chance I could recieve an invite?
on November 22, 2018
Report
Dungeon_Master
I joined long ago
on November 22, 2018
Report
tylnapp
If you read this, your invite has expired.
on November 22, 2018
Report
Dungeon_Master
Yee
on May 15, 2018
Report
on May 14, 2018
Report
subscribed to page
Gold's Meep Morp aka Art stuff
page
Well, this page is for me to showcase off my art skills in random pictures.
12 subscribers 1 member fully opened by Verrath
on February 14, 2018
ALSO A QUICK NOTE!
I'M BACK MOTHERFUCK3RS!
reply
on January 17, 2018
Report
uploaded a photo
Dungeon_Master's Photo 0
on January 17, 2018
I just changed my Qfeast username. My old username was Vaykalin_Bloodbane
reply
Dungeon_Master
aaaaaaaaaahhh
on January 22, 2018
Report
Dungeon_Master
afff
on January 17, 2018
Report
phanpy
oof
on January 17, 2018
Report
on January 17, 2018
Report
Votes are in and there ain't bloody many. So, back to Dungeon_Master I guess.
reply
Dungeon_Master
Gilmore was not an option
on January 22, 2018
Report
Verrath
What about Gilmore??
on January 17, 2018
Report
on January 17, 2018
Report
created a poll
What should I change my username too?
poll
Go back to a classic! Dungeon_Master FTW!
Nah, we prefered you as Reaper, as in Do_Not_Fear_The_Reaper
Stay the same you SILLY GIT!
Koala.The.Bear.Of.DEATH! New stuff is good stuff, (Thanks Angelic.Pheonix for the suggestion)
+
2 more
8 votes 1 profile pollby Dungeon_Master
on December 06, 2017
Wow. On here for two years. Well shit... Ah well, probs gonna change my name soon... might make a poll.
reply
Dungeon_Master
Wow that came out of nowhere. Almost like a drop bear
on December 06, 2017
Report
on December 04, 2017
Report
Hey, not sure if you remember me mate, But it's Reaper. Just wondering how you are.
reply
tylnapp
It is, but as they say, throw enough shit at the walll, and some of it is gonna stick.
on December 06, 2017
Report
Dungeon_Master
Life's a shit
on December 04, 2017
Report
tylnapp
Trying really, but things just keep crumbling don't they?
on December 03, 2017
Report
Dungeon_Master
How are you doing man?
on December 01, 2017
Report
Dungeon_Master
Yeah. It's been interesting
on December 01, 2017
Report
There are 5 more comments. Show ▼
on November 27, 2017
Report
Good morning good evening good afternoon
reply
on November 26, 2017
Report
I don't know what I'm doing. I'm bored. Someone entertain me please.
reply
on November 01, 2017
Report
Happy halloween to all my followers, although that was yesterday for me so CANDY MANIA HERE HAHAHA!
reply
on October 31, 2017
Report
I feel old. Compared to all the folk here that I see I feel like a old fart
reply
Dungeon_Master
Ta daa
on September 05, 2017
Report
Iscopeee
wow
i'm 14, you're right.
on September 04, 2017
Report
Dungeon_Master
Nearly a adult. But the peeps I see around are like 13 and 14 and I'm just like "Shit that used to be me where did my time go?"
on September 04, 2017
Report
Iscopeee
how old are you?
on September 04, 2017
Report
on September 04, 2017
Report
What happened to all the roleplaying here? What happened to all the story writers? What happened to all the quiz makers and question askers? Can anyone tell me?
reply
Dungeon_Master
Blood of Dragons
on August 02, 2017
Report
Dungeon_Master
TIME TO CONTINUE MY STORY!
on August 02, 2017
Report
Dungeon_Master
Right. Well then it's time to kick shit into high gear!!
on August 02, 2017
Report
on August 02, 2017
Report