DreamZ_Girl - Page 3

Hello! I'm Emily, I love giving advice, and I'm always here for you! I never mean to offend anyone or be mean. If I say something you didn't like, tell me otherwise I might keep See More▼
That moment when you feel like sneezing and, make a weird face but then it just goes away.
reply
LunaWolf279
Lol "the bi-polar sneeze " XD no offense @wolvesareawesomelol
on December 15, 2014
Report
on December 14, 2014
Report
subscribed to page
That Moment When...
page
This is the page for all those strange, irritating, crazy and funny moments!
128 subscribers 7 members fully opened by swageyamatobiyolo
on December 14, 2014
hi!
reply
jafrin
on December 14, 2014
Report
DreamZ_Girl
Great thx! Nice to meet you too!
on December 14, 2014
Report
jafrin
hoe r u? and nice to meet u!
on December 14, 2014
Report
DreamZ_Girl
Hi!
on December 14, 2014
Report
on December 14, 2014
Report
You are wonderful, You are awesome, Don't ever change

Post this to someone you think is the same!

Started by: ~JewelTheHedgeHog
reply
DreamZ_Girl
on December 14, 2014
Report
Your_Average_Fangirl
on December 14, 2014
Report
on December 14, 2014
Report
asked a question
Do You Like That I Always Help Or I'm Never Mean?
question
Well the "Never Mean" thing, that's up to you :) but how do you guys feel about my personality? :)
2 / 0 profile questionby DreamZ_Girl
on December 14, 2014
created a poll
Vote What You Think Of Me :)
poll
Special
Terrible
Helpful
Eh ...
+ 8 more
7 votes 2 profile pollby DreamZ_Girl
on December 14, 2014
Just because someone brings you down does not mean:

-You should change yourself
-Become torned down for the rest of your life
-Commit suicide
-Give up

It means you should ignore them and, live on with life.
reply
on December 14, 2014
Report
created a personality quiz
Are You Nice? (2)
personality
quiz
Just did this for fun since I got nothing else to do, I hope you enjoy. :)
29 responses 15 by DreamZ_Girl
on December 14, 2014
@Mituna_captor You also have to remember that you are beautiful in every single way

You are a great person, Your a happy person.

Don't let someone take that away from you and, make you change.
reply
on December 14, 2014
Report
Thx for the follow
reply
on December 14, 2014
Report
asked a question
I Feel Like I Should Leave Qfeast, Should I?
question
I'm sick and tired of the hating and, I feel like I should leave Qfeast, but idk if I should. Should I?
3 / 0 profile questionby DreamZ_Girl
on December 14, 2014
Hi
reply
DreamZ_Girl
Yes

What I do:

-Be nice to everyone
-Have a smile on my face
-Be happy even when I am mad or torned down See More▼
on December 14, 2014
Report
BobbyTheMob
Could u help me out on the followers...I cant believe how many followers you have! NICE JOB
on December 14, 2014
Report
DreamZ_Girl
Btw do you think I'm nice? Did you think I was mean when I was trying to fix the problem?
on December 14, 2014
Report
DreamZ_Girl
Wow my page is already getting subscribers lol
on December 14, 2014
Report
DreamZ_Girl
Cool!
on December 14, 2014
Report
There is one more comment. Show ▼
on December 14, 2014
Report
Please come to my page. I may know how to end this in peace
reply
DreamZ_Girl
I am not choosing sides nor am I hating, but if you wanna end this please just give me more info about what's going on
on December 14, 2014
Report
on December 14, 2014
Report
created a page
Stop The Hating Please
page
I have noticed a riot about ... stuff ... Not saying what it is nor saying names. But for those people who are mad about the "Hater" should be the ones who come to my page.
11 subscribers 3 members fully opened profile pageby DreamZ_Girl
on December 14, 2014
created a personality quiz
Are You Special?
personality
quiz
Take my quiz to see on the inside how special you are! Do not get mad if you didn't get the results you wanted plz!
34 responses 14 by DreamZ_Girl
on December 13, 2014
uploaded a photo at Life Hacks!
Life Hacks!'s Photo 14
on December 13, 2014
uploaded a photo at Life Hacks!
Life Hacks!'s Photo 4
on December 13, 2014
subscribed to page
Life Hacks!
page
On this page you can put any life hacks you know of and it can be whatever you want! :D
20 subscribers 4 members fully opened by muffmuff40
on December 13, 2014
Thanks for the follow! ^.^
reply
DreamZ_Girl
No PrOb xD
on November 27, 2014
Report
on November 24, 2014
Report
Thanks for the follow!
Love your OC name btw!
reply
DreamZ_Girl
No problem! Btw thx!
on November 24, 2014
Report
on November 23, 2014
Report