Does he like me Polls

Find quizzes, stories, questions, polls or pages. Discover friends and people

hey does anyone want me too make a sonic wwffy?
poll
absolutely!!...
I guess. (we...
no!!! ( your...
32 votes 6 by frost8711
Doesn't this girl look like Harry Poter if he were a girl?
poll
does it mean a boy has a crush on you if he just talks to you but annoys your friends?
poll
yeah! duh
no not really
im not sure :(
23 votes 9 by roxy_23
Are you MLG like her?
poll
Yes! Get rek...
No. I don't ...
12 votes 1 by Mataways
Do you like Tokyo Mew Mew?
poll
Yes!
No!
21 votes 6 by Echo101
Does anyone like k pop?
poll
Yes!
No!
Kinda!
It cringes me!
+ 4 more
10 votes 2 by Batim17
Does qfeast help people socially?
poll
Yes if you don't have people out of technology socialise on Qfeast make some amazing friends
No it's better to go out side and enjoy time out instead of in
13 votes 1 by TattooCarrot776
Do you like memes
poll
Dumb
Hilarious
47 votes 16 by BobbyTheMob
Do You Like Memes?
poll
Yes!
Indifferent.
No.
31 votes 2 by SleepyMind
Does Meme_Lord Have Any Jams?
poll
ew no
lol no
Tae has more...
SO MUCH NO
15 votes 11 by Taehyung
Does anyone have a crush on me?
poll
Yes!
No
Notice me se...
We’re friend...
+ 1 more
20 votes 8 by Batim17
Do you like hedgehogs?
poll
Yes!
no. me: :( I...
32 votes 10 by Echo101
Who Here Likes IFunny?
poll
I Do!
What is this IFunny you speaketh of?
29 votes 11 by AlwaysBeInfinite
Who here likes FNAF 4?
poll
I DO! (Me: Great!)
i don't (Me: How do you sleep at night...)
28 votes 12 by Taki_the_Manokit
Any one like Bleach here?
poll
Meh >:3
No >:(
24 votes 11 by Prussian_Mistake
Who here likes in & Out?
poll
Yes it's Awesome!
Nah it sucks
9 votes 4 by Silent_Alpha
What's your favorite hero name (Hero=Men)
poll
Crossfire
Eagle Eye
Ground Zero
Mach 5
+ 4 more
23 votes 0 by story.writer
Does your guy friend like you?
poll
Yes! I can tell completely! The good thing is... I like him back! Yoo-hoo!
Yeah but I just like him as a friend.
No but I like him. I wish he liked me though!
No and I don't care.
+
1 more
35 votes 9 by beeesafe
What Does Your MC House Look Like?
poll
It's a hole,...
It's a small...
It's a prett...
It has a cou...
+ 3 more
27 votes 6 by GalacticBiRavenclaw
Does Link Neal look like Velma?
poll
Yes!
No!
4 votes 0 by breann.west.5