Are you fun or boring to be around?

This quiz will tell you whether or not you're fun or boring when you are with friends. Hope you like it :D

published on April 27, 201532 responses 13
Are you fun or boring to be around?
Next »
1/10

When your friends recommend a game, do you agree with it, or do you groan and make them change the game?

Yeah. I go along with it :D most of the time I enjoy myself
I usually don't like the games they play. I often make them change the game.
2/10

Do your friends treat you the same as they treat the rest of their friends?

Yeah! We're all great friends!
They kinda lose the happy look in their face when I come up to them
3/10

Be honest with yourself, do you complain a lot?

Not often. I mean I do, but not towards my friends. Its usually about homework XD
There is always something to get annoyed by about something
I wouldn't say a lot. But only when I'm uncomfortable
4/10

How often do your friends text you?

What does this have to do with anything?
All the time
Not as often as I know my other friends text each other
5/10

Say your friends are doing something you're a little uncomfortable with doing. Do you go along, or tell my friends about all the dangerous things that could happen?

I go along with it. They are my friends after all.
Oh my god. I mean, I don't wanna be alone. I tell them about my personal experiences with whatever they're doing.
Isn't this like the other question?
I kinda complain a little. But they comfort me and I eventually do it :D
6/10

Have your friends, or do they hint, that you can be really clingy

Omg I don't wanna lose the only friends I have. I stick to them like Siamese twins
I can be a little clingy.
Nah. I give them their personal space
7/10

Whats your favourite colour

What does this have to do with anything?!
Pink
Yellow
Purple
Black
Green
Blue
Teal
Orange
Hot pink
Red
White
Grey
8/10

What is your star sign?

Still don't see what this has to do with anything
Aries
Taurus
Gemini
Cancer
Leo
Virgo
Libra
Scorpio
Sagittarius
Capricorn
Aquarius
Pices
9/10

Second last question.

What do you like to do on the weekends

Organise my room
Text my friends
Read and Fangirl
Play video games
I go for a walk
Hard core workout
Clean
Bake
Sports
10/10

What is your personality like?

Easy Going
Out Going
Bossy
Bubbly
Whiny
Sassy
Weird
Loud
Shy
Hippie
Energetic
Sporty