Who are you from Lab Rats?

Who are you from Lab Rats? Adam, Bree, Chase, or Leo, Marcus, Donald, Douglas, or Tasha. I hope you like this quiz!

published on January 253 responses 1 5.0★ / 5

Hello people!! Today I have with me,
Adam:Sup!!
Bree:Hi!!
Chase:Hello.
Leo:Hi i'm Leo.
Donald:Hi, it's me, scientific genius, and billionaire.
Douglas:Hey, i'm the genius here, don't listen to him!
Tasha:Hi, I'm Leo's mom, that T-Dav to you kids.
Marcus:Do I have to be here?I was busy scheming ways to take out Leo.
Me:Wazzup?
Alright Adam, why don't you ask our first question.
Adam:Um...Ok, how much do you like food?

Did somebody say food?Aw man now i'm hungry. I'm off to get a burrito.
I like food, but I'm painting my nails r n soooo. Me:Next question.
Food is good if you eat healthy kinds like for example,Apples, Stawberries......Me:Moving on.....
I like food, but i'm busy trying to be popular now.Me:I think it's obvious who this is.....
Food is great especially if I make it, and did I mention if good at everything.Me:Keep going.
Yeah food is good.But i'm great.Me:Ok......
Yes I do love food.Especially making it.Me:Finally a good answer!
Yes yes but i'm bust scheming....Me:And we're back.

Me:Chase, why don't you ask our next question.
Chase:Ok. How smart are you?
Bree:Ugh!!
Me:We all knew it was coming.

Pretty smart.
I'm a genius.
What's smart mean?
I'm smart.
I'm very smart I can spell any word in the dictionary.
Who needs smart when you can cheat.
I am soooo smart.
I'm awesome not smart.

Me:Marcus, your next.
Marcus:How evil are you?

I'm very evil........
MWAHAHAHAAAAHHAHAHAH
I'm not evil but I'm awesome, cool.....
I'm not evil at all.
I'm a good person, and I have a lot of friends.I'm not evil.
I'm sorry what?I was thinking about pop tarts.
I'm not really evil, all I did was play a prank on my sibling that dislocated their shoulder......
If what you mean by that is.......Me:Stop right there.

Me:Douglas and Donald you can go together.
Donald:How awesome am I?
Me:No
Donald:Fine.
Douglas:Who do you want to get for this quiz?
Donald:Yes.

Adam
Bree
Chase
Leo
Marcus
Tasha
Donald
Douglas

Me:Leo your up.
Leo:How popular are you at school?

I'm....................................................................................................................................................................a nerd.
Pop tarts.
I have a lot of friends but i'm not popular.
I'm not popular and I have no friends and i'm a liar and i'm evil.
I don't go to school, but trust me when I did, I was sooooooooooooo popular
Nope.I don't go.
I'm working towards it........
I don't go to school but when I visit I'm soooo cool

Me:Bree do our next question.
Bree:Ok!What do you wear?

A sweatshirt or just a regular tee shirt, and high tops.
A plaid shirt with a tee shirt under it, and high tops.
A cute shirt with boots.
A shirt with a joke or a picture on it.Regular pants.Sneakers.
A nice blouse and cute shoes, and pants.
Something awesome.
A green sweater and jeans.
Sweater or tee shirt, high tops, and jeans.

Me:Tasha..
Tasha:What's your favorite color.

I look good in everything.
green
All colors
nothing
Blue,and interesting fact, neon green is the easiest color to see.
pop tarts.No turkey sandwhich!!
red
pink