How Cringey Are You?

How Cringey Are You?

Do you think you're a cringey account? I will rate your cringability out of 10. Warning: Cringey images in questions and results

published on February 07, 201796 responses 33 4.5★ / 5

Do you like Undertale?

Do you like Undertale?
Yes!!!!!! It's such a great game!!!! It's the best and I love SANS!!!!
YES! It's so fun and is the best!
Yeah, it's okay.
I liked it before but then it became weird and now I hate it.
No, that stuff is garbage.

Do you like FNAF?

Do you like FNAF?
YES!!! IT'S SO GOOD AND FUN AND SCARY!!!!!
Yeah! I have an OC!
It's fun.
Used to like it, don't anymore.
No, it's stupid.

Are you a furry?

Are you a furry?
YES!!! I go to ALL the conventions!
Yeah! I run RP pages and I'm on furry forums!
No, but I support them and sometimes make art.
No, but my friend is one.
No, wtf.

What is the best meme?

What is the best meme?
ROBBIE ROTTEN LMAO!!!!!!
I LOVE SALTBAE MEMES
DAT BOI
Pepe
Original memes

Best TV show?

Best TV show?
MLP!!! ANIMES! SAO!!!! SONIC!!!! omg mettaton
BLACK BUTLER! yaas mettaton
I only watch MARKIPLIER AND JACKSEPTICEYE!
Yuri on Ice
literally anything else

Do you like sports?

Do you like sports?
NOOOO!!!! SPORTS ARE GROSS!!!!!!!!
ummm... sports are for preps
i like the olympics only smh
i like the super bowl but i don't care/ i play _______ and ITS AMAZING
i don't like sports but they're ok i guess/ i play _____ and it's fun!

Music taste?

Music taste?
I LOVE ANIME MUSIC!!!
MCR, MELANIE MARTINEZ, HALSEY
classical/jazz/oldies bc i was born in the wrong generation
BTS, K-pop, Vocaloid (sorry anna and other friends)
idk music?

Favorite color?

Favorite color?
omG I HATE THIS QUESTION!!!! but BLACK, RED
RAINBOWZ XD
i love dark colors like my soul
blue bc pink is dumb
idc it's a color