Do You Really Breathe Oxygen?

Do You Really Breathe Oxygen?

Science says you breathe oxygen, but do you? Take this quiz to find out!

published on April 0322 responses 3 3.7★ / 5

Do you think you breathe oxygen?

well duh
no why would I
idk

what do you use to breathe?

your mouth
your nose
none

do you like/tolerate country music

yee haw bois
lol no

do you have a tik tok account

yes
oh heck no

do you vape?

yes *inhales nicotine*
haha n0
is that juuling?

do you like spam (meat)?

oh yess babyyyyyyy
nope
i hate junk emails oml

do you eat dog shit

wtf no
its my favorite
no but i eat my own

are you bored

no
yes

ok the quiz is about over

oh my lord finally
aw damn it

SIKE!

aw mannnn
yes! love this quiz

do you like school

meh
yee
no

would you drink elaphant piss

oh yesssss
nope dude
wtf is this?

ok were done now

FINALLY
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO