KoopaQueen's Polls

KoopaQueen published 26 polls
Garbage is Me?
poll
YES, VERY MUCH
Yes, you are
Kinda, somet...
Ehh... So So
+ 3 more
12 votes 9 profile pollby KoopaQueen
do y'all like me
poll
lmao no
yeah yeah
maybe
ilyyy
19 votes 7 profile pollby KoopaQueen
shoud i restart my account?
poll
Yeah sure, i...
no i luv ur ...
13 votes 2 profile pollby KoopaQueen
Atua or God?
poll
atuaaa
godly being
6 votes 2 by KoopaQueen
Is Angie Black or Nah?
poll
YES
No, she's ju...
9 votes 0 by KoopaQueen
Is piano technically orchestra?
poll
Yea
Nea
10 votes 3 by KoopaQueen
What should I be for Halloween?
poll
KOOPA
Koopa
Koopa Troopa
5 votes 2 profile pollby KoopaQueen
yo would u date me (for future reference)
poll
No : (
IDK
If i got to ...
Maybe
+ 3 more
13 votes 10 profile pollby KoopaQueen
Is Batim17 dead? (Just asking :/)
poll
Yes she deed
Naw shes ali...
IDK shes nut...
14 votes 6 by KoopaQueen
Woud you rather? Kennith version
poll
Swing the me...
Promote vertigo
Be 18 and v gay
Have a deaf ...
6 votes 0 by KoopaQueen
Which one ? (1)
poll
Lil Tay
Lil Tay Tay
Fukase Tay Tay
What. *unfol...
8 votes 4 by KoopaQueen
Who lives in an upside down pineapple under the sea?
poll
MRS. JONES!
An upside do...
That one air...
16 votes 4 by KoopaQueen
How do you rate me?
poll
BOOO
Eh...
Idk you well...
Okay
+ 3 more
23 votes 17 by KoopaQueen
Okay which is a better moral?
poll
Don't tell p...
Tell people ...
11 votes 1 by KoopaQueen
Which making fiends character?
poll
Vendetta
Charlotte
Grungy Grudge
Mr. Milk
+ 20 more
7 votes 2 by KoopaQueen
Which John Is Better?
poll
John (Firey_...
John (Making...
John (My Eev...
12 votes 3 by KoopaQueen
Boots or Pants
poll
Boots
Pants
NEW SHOESSS
17 votes 2 by KoopaQueen
Which Mario Odyssey Sport is Better?
poll
Beach Volley...
Jumprope
I don't play...
8 votes 1 by KoopaQueen
Who would win? (7)
poll
Mama Luigi
Daddy Waluigi
7 votes 4 by KoopaQueen
Would choo folow Hyper?
poll
Yes
No (Me: screeches)
18 votes 3 by KoopaQueen