t6rone6olderof6ell

oh hey i really fuckingg love eminen
-inactive-
pm me and maybe i'll reply See More▼
I miss you so much
reply
8 days ago
Report
hey guys, since clyde is leaving and this site has lost its fun for me i might as well leave. i mean, ill prob check back in but not post. im not gonna delete this, but bye;

my instagram is in my bio.
reply
staygold
oh no!!!!!!!!!!!!
17 days ago
Report
obsessions
NO
17 days ago
Report
t6rone6olderof6ell
haha thanks
see you soon 💗
@Kisume
17 days ago
Report
Kisume
thats an amazing username 😂 hope to see you there
17 days ago
Report
t6rone6olderof6ell
aw alright
its ok, i followed you on there (whippitywhupitydup, i think??)
i barely use my tumblr tho, so i'll use it more oftenn
@Kisume
17 days ago
Report
There are 7 more comments. Show ▼
17 days ago
Report
no. no. no.
i know this is whats best but no. why. i know why. but why.
oh fuckk. clyde, clyde, clyde
fuckk.
well hopefully you get in a better mental state and im just selfish to make you stay here.
huh, i barely got to know you.
bye.
reply
19 days ago
Report
uploaded a photo
look guys its melanie martinez
t6rone6olderof6ell's Photo 7
20 days ago
kayla kayla kayla
u arent from australia
or venezuela
or asia
kayla kayla kayla
is very very gayla
and this rap might be a fail a See More▼
reply
t6rone6olderof6ell
TYY @DeadPunkette

@Taesthetic GET BETTERRR 💗💗💗
20 days ago
Report
Taesthetic
that rap was great
and ya i guess so idk
20 days ago
Report
DeadPunkette
- CLAP CLAP -
20 days ago
Report
20 days ago
Report
ahaha i just told qfeast clyde was bullying me

dont mess with me
reply
20 days ago
Report
added a photo to the starred list
Elisa is the BEST photographer :/ 💖
t6rone6olderof6ell's Photo 1
20 days ago
added a photo to the starred list
t6rone6olderof6ell's Photo 0
20 days ago
@SPACEbOI
whyyy
reply
20 days ago
Report
why cant i like or comment on ur post : (
reply
Space_Boy
lol u cant comment on this either why didntu just pm me
20 days ago
Report
Space_Boy
no one can atm wow u st00piddd
20 days ago
Report
20 days ago
Report
added a photo to the starred list
t6rone6olderof6ell's Photo 0
20 days ago
dear lil baby bonbon,

you are loved by many!! you're so sweet and pretty, and you always help everyone when they're sad. please don't feel upset, you can always talk to us if needed
reply
t6rone6olderof6ell
ty bby that means a lot, this is so cute
21 days ago
Report
23 days ago
Report
hehe wow no one gives a shit about me :')
reply
t6rone6olderof6ell
@Lucioles you are excused :>

@Taesthetic o sorry bby, hw sucks ;[ but ty

@Space_Boy okk if you say sooo jk ty

@staygold o ok tyy
21 days ago
Report
staygold
BONBON I WAS LITERALLY THINKING ABOUT YOU TODAY I WAS ABOUT TO POST AND BE LIKE WHERES BONNIE BUT U WERE ON INSTAGRAM SO
23 days ago
Report
Taesthetic
I WAS GONNA MESSAGE U ON SNAPCHAT BUT U WERE DOING HOMEWORK ) :
WE ALL CARE ) :
23 days ago
Report
Space_Boy
what?
tons of people care, dude.
23 days ago
Report
Taesthetic
EXCUSE ME I WAS THINKINHG ABOUT U TODAY
23 days ago
Report
There is one more comment. Show ▼
23 days ago
Report
30 days ago
Report
And when your father turns to stone,
Will you take care of me?"

shit she already knows her husbands gonna die first lmao
reply
on October 31
Report
u were like my first ever friend when we got to middle school and your so nice and amazing and your a great person. like honestly ur the best and help me with everything and ur so nice and so wonderful like yeS.
reply
TheSmolKookieMonster
weLL YOU THOUGHT WRONG HUN
on October 31
Report
t6rone6olderof6ell
on October 31
Report
TheSmolKookieMonster
BOI U THINK I WANNA BE WORRYING ABOUT SOME GRAMMAR MISTAKES
on October 31
Report
t6rone6olderof6ell
MANY GRAMMAR MISTAKES
BUT THANK YOU!! i really needed it, and you're a very cool too DONT FORGET THAT
TODAY IS AN EMOTIONAL ROLLERCOASTER
on October 31
Report
on October 31
Report
you are amazing and beautiful and nice and kind and sweet and neat and wonderful.
you make me happy, even tho you aren't the greatest at doing the same for yourself.
but either way, you have put a huge impact on the way i am now, and i cant deny that my personality has changed for the better.
you know how to make things good, and you'll never be a waste of my time. you are the best.
reply
t6rone6olderof6ell
on October 31
Report
Lucioles
bullies
on October 31
Report
Taesthetic
same to you @t6rone6olderof6ell
:> @Lucioles
on October 31
Report
t6rone6olderof6ell
AHAHAH
@Lucioles
on October 31
Report
t6rone6olderof6ell
thanks for being in life
and no problem, just talk to me when you need to.
@Taesthetic
on October 31
Report
There are 2 more comments. Show ▼
on October 31
Report
when ur mom puts a juicebox in the freezer so it gets cold faster
but then she forgets about it and its FREAKING FROZEN
reply
t6rone6olderof6ell
;[
i want my juicebox
@TheSmolKookieMonster
on October 31
Report
TheSmolKookieMonster
on October 31
Report
on October 31
Report
i've been doing this thing where i just ignore mirrors as much as possible
so if you know me irl and i look like shit, you know why
i mean i always look like shit but you know
reply
t6rone6olderof6ell
yee np
@Lucioles
on October 31
Report
t6rone6olderof6ell
you're**
grammar is good ; )
@TheSmolKookieMonster
on October 31
Report
TheSmolKookieMonster
@t6rone6olderof6ell : ( comparing is bad. your wonderful and beautiful
on October 31
Report
Lucioles
THAT MADE ME GIGGLE EHEHE
but thank u baby
on October 31
Report
t6rone6olderof6ell
YOU TOO
love your hair and personality
and thank youuu
@Taesthetic
on October 31
Report
There are 6 more comments. Show ▼
on October 31
Report
old lady lorraine
reply
TheSmolKookieMonster
on October 31
Report
t6rone6olderof6ell
excuse**
ofc ur younger YOU CANT SPELL
on October 31
Report
TheSmolKookieMonster
eSCUSE me I AM YOUNGER THAN U
on October 31
Report
on October 31
Report