Is the Paranormal real? Why or why not?

Is the Paranormal real? Why or why not?

Be the first to add this question to starred list!
▼Scroll down for more questions

Answers (2)

vote up or down the answers
1
OsakoLi
Yes. I am 100% it is real, because my grandpa is always following me😅 haha.
I don’t mind at all though.
ToriTheShark
I'm am also 100% sure it is real I can see my dead cat.
reply
OsakoLi
Haha. That’s cool.
reply
on December 21, 2017
Report
ToriTheShark
Yup he is a cat in a bird's body
reply
on December 21, 2017
Report
OsakoLi
Well . . . He stares at our fish tank a lot . . . And there was a ton of fish.
reply
on December 21, 2017
Report
ToriTheShark
I know how to test my theroy. get a goldfish and see is he goes after it
reply
on December 21, 2017
Report
OsakoLi
Haha. Probably.
reply
on December 21, 2017
Report
ToriTheShark
He is a cat in a birds body.
reply
on December 21, 2017
Report
OsakoLi
I dunno. He kinda is. He sleeps all day, and he’s super clingy.
reply
on December 21, 2017
Report
ToriTheShark
The bird sounds like a cat.
reply
on December 21, 2017
Report
OsakoLi
Haha. Yeah. He likes the fridge too.
reply
on December 21, 2017
Report
ToriTheShark
He has a strange habbit. I've never heard of a bird sleeping by electronics a heater yes but not electronics.
reply
on December 21, 2017
Report
OsakoLi
Yeah, he likes to sleep by electronics, cause it gets hot after a while
reply
on December 21, 2017
Report
ToriTheShark
0.0 You live in Honolulu. I don't know how to help with the bird problem then, just keep the bird warm because I read in a how to for keeping pet birds that is a bird loses to many feathers it will get sick and may die.
reply
on December 21, 2017
Report
OsakoLi
We kinda do that here in Honolulu too.
reply
on December 21, 2017
Report
ToriTheShark
I live in Minnesota at the time so we put pieces of cloth for the birds to keep warm.
reply
on December 20, 2017
Report
OsakoLi
Yeah. My bird has a few bald spots cause it’s colder this year . . .
reply
on December 20, 2017
Report
ToriTheShark
No it wasn't.
reply
on December 20, 2017
Report
OsakoLi
Yikes. That probably wasn’t a pretty sight.
reply
on December 20, 2017
Report
ToriTheShark
I had to care for a bird once but when a cat was near by it was not a pretty sight I still have nightmares about birds missing 1/3 of there feathers.
reply
on December 20, 2017
Report
OsakoLi
Yeah. Too bad I have a bird and dog, but they’re still kinda cool
reply
on December 20, 2017
Report
ToriTheShark
Cats are very cool.
reply
on December 20, 2017
Report
OsakoLi
That’s cool. I wish I had a cat.
reply
on December 20, 2017
Report
on December 20, 2017
Report
on December 20, 2017
Report
0
kimrailey
I don't know for sure, but I prefer to think it's not If you're really interested in it, search the Internet to find the answer. Or spend your time reading something more interesting, like https://supremedissertations.com/writing-services/dissertation-writing-services for example. It's my personal advice for you
on December 27, 2017
Report