Do I have a problem with eating cookies?

Ok so I have like a BIG and Im talking BIG obsession for cookies. (I just ate one right now :3) And I think It is becoming a problem. But is it normal?

Be the first to add this question to starred list!
▼Scroll down for more questions

Answers (7)

vote up or down the answers
0
mikus_chibi_neko
Cookies are unhealthy, so you might want to munch on carrot insted, I know that's what I'm like
on March 05
Report
0
Jemmabeans14
CARRY ON GIRL, CARRY ON ,,
Iluvcookies
Keep calm and love cookies
reply
gracie14
It's me my real name is Gracie
reply
on July 24, 2015
Report
on July 24, 2015
Report
on July 24, 2015
Report
0
Jemmabeans14
YES, IF YOU LOVE COOKIES YOU SHOULD EAT THEM, CARRY ON GIRL, CARRY ON
Iluvcookies
WOOOOOOOOOOOHHHHHHHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO COOKIES FOR LIFE
reply
on July 24, 2015
Report
on July 24, 2015
Report
0
breann.west.5
Nope. I am like that with Andy Capps Hot Fries. I have become immune to the heat in my mouth.
on July 22, 2015
Report
0
gothicskittlescupcake
I love cookies! There's not a problem loving cookies, but if you eat too much it can be bad for your health
Iluvcookies
I know I just always have it for desert and sometimes for a little snack. Huh, maybe I don't have a problem.
reply
on July 23, 2015
Report
on July 22, 2015
Report
0
TricksterOfLife
Nope. I eat cookies all the time~
Iluvcookies
Phew! I thought I was the only one
reply
on July 22, 2015
Report
on July 22, 2015
Report
0
Princess_Twilight
Lol. Youre username is Iluvcookies. XD. I dunno. People have crazy obsessions for other things so...
Iluvcookies
So, I don't have a problem? Like, I don't eat it 24/7, but I just eat it like a lot so yea
reply
Iluvcookies
BYEEEE
reply
on July 22, 2015
Report
Princess_Twilight
Well, i gotta go! Bai!
reply
on July 22, 2015
Report
Princess_Twilight
on July 22, 2015
Report
Iluvcookies
Well, I guess your right. I don't eat it all the time. I always have it for desert
reply
on July 22, 2015
Report
Princess_Twilight
I dunno. I eat cereal every night. (I just ate some.) Some people have crazier obsessions and are bad, this isnt like one of those so.. i guess its kinda ok. Its not bad, but then its i dunno...
reply
on July 22, 2015
Report
on July 22, 2015
Report
on July 22, 2015
Report