Do you believe the "new" zodiacs (do you believe your sign has changed?)

Yes
14.3%
5 votes
No
71.4%
25 votes
(Not a choice, I just need opinions, because personally I believe it's all just a bunch of bull.)
14.3%
5 votes
Add this poll to your starred list!
▼Scroll down for more polls

Comments (25)

TurtleLover96
I can't even say my new one! (I went from Sagittarius to the new thirteenth sign)
reply
TricksterOfLife
same
i dont believe in the new one tho, so im still a sag ;>
reply
Report
on January 14
Report
on January 14
Layla_The_Gayla
You can't change your birthday.
reply
Report
on January 13
Wolffighter
Well I'm like my aunty
reply
Report
on January 13
Wolffighter
I'm cancer
reply
Report
on January 13
bananamangrill
I haven't heard bout this, but I ain't changing signs ;-; Cancer ;D
reply
staygold
you can't just "not change". you can't change your birthday.
reply
bananamangrill
@TransgenderAvenger Ik xD I'mma just pretend that other sign isn't there tho
reply
Report
on January 14
Report
on January 13
Wolffighter
I not changing too!
reply
Wolffighter
@bananamangrill
reply
Report
on January 13
Report
on January 13
Report
on January 13
Lady_Artemis
I'm clicking the 3rd one cuz I didn't know about this...
reply
Report
on January 13
breann.west.5
No. I'm an Aries and proud.
reply
Report
on January 13
Whisker_Queer
I think they did change- by mine personally did not.
reply
Report
on January 13
Angry_German_Kid
No. Nopeee.
reply
Report
on January 13
sleepysuga
I don't think so tbh but
I just asked my mom and she said she didn't know they changed
reply
Report
on January 13
TricksterOfLife
Also, if you don't know, just click the last option, I don't care.
reply
Report
on January 13
Lucky_Queen
I don't think that the Zodiacs were ever really accurate in the first place, but if they were...
I'd say that it's true, although I can't be 100% sure. The only solid and reliable info that I've found about this supports the new Zodiac.
reply
Report
on January 13
AnimatronicHeart
Idk I'm just really confused
reply
Report
on January 13
Rebel_Assasin
No. I don't.
IT DOESNT EVEN FIT MEEEE DX
reply
Report
on January 13
SnakesVenomSans
I'm not sure. Mom said it was false..
And my friend say it is true..
reply
Report
on January 13
BasicCactus
Idc Tbh, but if NASA said they did, then who am I to argue?
reply
staygold
EXACTLY.
reply
Report
on January 13
Report
on January 13
staygold
tbh this is getting kind of annoying
not to offend you but
reply
TricksterOfLife
i know
im just wondering who honestly believes in this or not
reply
Report
on January 13
Report
on January 13
Straight_Outta_Snuggie
Report
on January 13