galactic.milo

☽ do no harm, but take no shit ☾
commission me! https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeVy2QPwpnNMNQNfRjWaDFQxO81IMLbju6YMlzz_WZYtFFe9g/viewform
▽ i bury hatchets, but i keep maps See More▼
everyone says I’m really skinny but I feel really fat
when I turn in the mirror you can see some flab on my stomach and my thighs are too big
I want to lose weight
I’m 105 pounds and 15 and I feel fat af but I’m average on the BMI :/
reply
meilleur
I feel the exact same way.
yesterday
Report
queen.nothing
dude same??? idk man. all i know is that ur not fat. its just the way your body is. ur not fat.
yesterday
Report
Pj_The_Doll
My little sister is 260 pounds and 8 ounces
She's 11
yesterday
Report
yesterday
Report
added a photo to the starred list
galactic.milo's Photo 0
on Thursday
added a photo to the starred list
galactic.milo's Photo 11
on Thursday
uploaded a photo
galactic.milo's Photo 0
on Wednesday
if you hate dan and phil pls fight me
reply
TeamMarvin
Y’all miss me with dat ketchup shit ni🅱️🅱️a
on Wednesday
Report
galactic.milo
@TeamMarvin
hit me with those facts bro
on Wednesday
Report
TeamMarvin
Okay, but I cannot ensure your safety. *flailing boxing gloves like a medieval flail*
on Wednesday
Report
galactic.milo
Fight me. @TeamMarvin
on Wednesday
Report
TeamMarvin
Okay, lemme grab my boxing gloves
on Wednesday
Report
on Wednesday
Report
daniel howell commented on my younow page bc i watched his liveshow and told me to have a good day
it's the little things that can really make someone's day
reply
Lavender.Sunset
That’s actually the greatest thing. (Not you having a bad day, I’m sorry to hear that)
on Wednesday
Report
galactic.milo
@Lavender.Sunset
i literally cried bc I was having a really terrible day and it really just made my day.
on Wednesday
Report
Lavender.Sunset
Oh my god, that’s so cool!
on Wednesday
Report
on Wednesday
Report
everyone else is doing this so why not
3+ likes for
My relationship status
Taken for A WHOLE YEAR
My addiction
music
My best friend See More▼
reply
galactic.milo
@seoulmates
he's just a closeminded transphobic asshole and idk i just hate him
on Monday
Report
seoulmates
what did mataways do again i forgot
on Monday
Report
seoulmates
HAHA DRAG HIM
also I WANNA MEET U TOO
on Sunday
Report
on Sunday
Report
everyone else is doing this so why not
3+ likes for
My relationship status

My addiction

My best friend

Some one I truly trust

Last person i hugged See More▼
reply
on Sunday
Report
old post (edited)
reply
galactic.milo
@queen.nothing nah it's someone else
oof
on Sunday
Report
queen.nothing
what
what
wait what??? is it what i commented?? i was totally joking!! i'm really super sorry that!!! i meant it as a joke! oh dear,,,
on Sunday
Report
on Sunday
Report
i rlly want to do art professionally but i have no clue where to start
hell, i can't even do digital yet, i can't afford a tablet
i've been using a trackpad with a stylus from dollar tree
reply
on Sunday
Report
uploaded a photo
I found a crayola watercolour palette and made this garbage
galactic.milo's Photo 1
on Sunday
uploaded a photo
the first chapter of my comic Mad Science is out!
galactic.milo's Photo 1
on Sunday
I guess I should post less art and more shitty memes bc that’s all I get notifs for
reply
galactic.milo
btw the first chapter of my comic comes out in less than 3 hours
on Sunday
Report
on Sunday
Report
first chapter of my comic coming today or tomorrow
; )
reply
on Saturday
Report
uploaded a photo
human vesta- acnl
galactic.milo's Photo 1
on Saturday
uploaded a photo
human Katrina- acnl
galactic.milo's Photo 1
on Saturday
i rlly want a pet snake
i love their little snakey snake faces
sssssssssss
if i got one i would name it taylor swift
reply
galactic.milo
@Kaleidoscope idk
Rosy Boas are super pretty tho
on Saturday
Report
Kaleidoscope
Ooooo what kind of snake would you want???
on Saturday
Report
on Saturday
Report
my friend's school just went on lockdown bc someone was walking down the street with a gun :/
reply
7 days ago
Report
i'm sick at home with a fever and i feel awful : (
reply
7 days ago
Report
People You Can Stan INSTEAD of Melanie Martinez
- ThatPoppy
- Halsey
- Timothy Heller
- anybody tbh
reply
sydnei
but halsey kissed an underage fan
9 days ago
Report
CherryFlavoredGalaxy
Marina & The Diamonds is good tbh
9 days ago
Report
9 days ago
Report