Violet_Lilac_Child

☀️ kayla/13/she/her ☀️

-🌟 hello there i am kayla! i am a pretty chill person and i'm okay with most things. i don't hold grudges or anything and i'm okay with new people. feel free See More▼
uploaded a photo
Violet_Lilac_Child's Photo 0
about 11 hours ago
i got another copy of acnl >:3c
reply
NyoHoHo
TYTYTY BBY
OR LOLLY
OR UH
STITCHES

WHAT VILLAGERS DO U HAVE RN IN THE OTHER TOWN
about 18 hours ago
Report
Violet_Lilac_Child
okaY I WON't
about 18 hours ago
Report
NyoHoHo
IF U GET JACQUES AND SKIP HIM, I'M GONNA TO KILL U W/ MY TEARS
about 18 hours ago
Report
Violet_Lilac_Child
IDK IM GONNA RESET TIL I GET A GOOD ROUND
about 18 hours ago
Report
NyoHoHo
CHEATER, OOOOOOOOOOOO

what villagers u got in that town tho
about 18 hours ago
Report
There are 2 more comments. Show ▼
about 19 hours ago
Report
acnl; screenshots's Photo 0
about 19 hours ago
COUGHS LOUDLY
reply
PrincessLuna1
AAAAAA
about 18 hours ago
Report
Violet_Lilac_Child
ASDFGHJKL
about 18 hours ago
Report
PrincessLuna1
QUICK GUYS EVACUATE
about 18 hours ago
Report
PrincessLuna1
KAYLA IS SPREADING GERMS
about 18 hours ago
Report
NyoHoHo
I KNEW IT
BUT KAYLA WHY, THAT'S NASTY
about 18 hours ago
Report
There are 13 more comments. Show ▼
about 19 hours ago
Report
WE WERE TALKIN ABOUT DINGOS IN SCIENCE TODAY AND PPL WERE SCREAMING "DINGODINGODINGO"
PPL LOVE UR PUPPER
reply
NyoHoHo
DINGODINGODINGO
about 18 hours ago
Report
Violet_Lilac_Child
YESYESYESYES
about 19 hours ago
Report
about 21 hours ago
Report
LIKE NOBODY KNOWS MY OCS SO I'LL JUST DO IT WITHOUT ANYONE COMMENTING

Axel
Muse Questions:
❥- How often/easily can your muse get heartbroken? Not often because he dosent have much experience in a love life but it's probably gonna happen soon due to a unrequited relationship he's in at the moment.
❣- What calms your muse down? Talking to his sister he's really close to or listening to Off The Hook songs
ღ- Sexuality? Dosen't really know at the moment but most likely Bi
⌚- Does See More▼
reply
on Monday
Report
okay the new ppg character isn't completely terrible
her design is just
ugh
reply
on Monday
Report
I LOVE MY PURPLE SQUID BOI
I HAVE PAYED PPL MONEY TO DRAW HIM
reply
on Monday
Report
I'm haPPYYYYYY
reply
NyoHoHo
y
on Saturday
Report
on Saturday
Report
anyone want nan she's in boxes rn
reply
Violet_Lilac_Child
oKOKOKOK
on Saturday
Report
NyoHoHo
NAH IT'S OK
LEMME KNO WHEN UR GIVIN UP LOLLY THO PLS AND TY
on Saturday
Report
Violet_Lilac_Child
iF U WANT HER HURRY BCC I ALSO OFFERED PPL ON AMINO @NyoHoHo
on Saturday
Report
NyoHoHo
I DO BUT I'M GONNA GET A JACQUES CARD
on Saturday
Report
on Saturday
Report
uploaded a photo
Violet_Lilac_Child's Photo 0
on Saturday
YAY I'M GOING TO THE BEACH TOMORROW
reply
on Friday
Report
nan is movin out tooooo
reply
NyoHoHo
are u gonna be on acnl in 4 minutes
on Friday
Report
Violet_Lilac_Child
ASDFGHJKL OKOKOK
on Friday
Report
NyoHoHo
tell her to come heRE I WILL FIGHT MY GRANDMOTHER IF SHE DOESN'T
on Friday
Report
on Friday
Report
i don't know what to do or how to handle this
reply
on Friday
Report
oof gotta go on supportive amino for help again i guess
reply
NyoHoHo
mkay :<
on Friday
Report
Violet_Lilac_Child
I'll PM ya :0 @NyoHoHo
on Friday
Report
NyoHoHo
BBY WHAT'S WRONG.
on Friday
Report
Euphoria
If I can help, just let me know
on Friday
Report
Euphoria
Feel better soon!!
on Friday
Report
There are 2 more comments. Show ▼
on Friday
Report
I WANNA PLAY SPLATOON BUT I'M TOO LAZYYYYY
reply
on Friday
Report
on Friday
Report
mARSHAL CALLED ME HIS BEST FREN GOAL ACCOMPLISHED
reply
on Friday
Report
awww marshal is scared of bugs
reply
on Friday
Report
also all of mine will be signed with M O M O bcc that's my mayors name
reply
on Friday
Report