Shaded_Summers

okay I'm not on here at all tbh so adios
uploaded a photo
This took forever, but I'm fairly proud of it uwu
Shaded_Summers's Photo 0
13 days ago
asked a question
I have a friend. I don't really know how to respond to it, and he's been pretty flirty too.  Help?
question
who I found out likes me, not directly from them. I saw his handwriting in our classroom, on a table that's for writing, that says (his name) + (my name). I don't really know how to respond to it, and he's been pretty flirty to...
1 / 1 by Shaded_Summers
19 days ago
https://www.youtube.com/watch?v=yyracxBic_s this is bEAUTY- also turn on captions for a gr8 experience
All Star by Smash Mouth but it's played on 2 $1 pianos that I found on ebay
am I running out of video ideas? hell yes I'm running out of video ideas
reply
on August 12
Report
created a page
Do whatever the heck you want
page
Title says it all, and I have to be more active. I'm also INSANELY BORED .D.
0 subscribers 1 member fully opened profile pageby Shaded_Summers
on June 17
uploaded a photo
what-
Shaded_Summers's Photo 0
on June 16
I recently got sucked into the Miraculous Ladybug fandom and sCREAM- MAKE IT HAPPEN IM GONNA DIE-
.
.
.
.
.
. See More▼
reply
on June 15
Report
on June 12
Report
asked a question
How can I get better at writing?
question
I dunno.. I don't really like my writing to be honest xD I don't feel that I'm descriptive enough, are there any tips on getting better at writing stories and stuff?
4 / 1 by Shaded_Summers
on April 11
72 followers? I don't even post often


Why tho
reply
on April 11
Report
Free online group whiteboard
Free online group whiteboard
Flockdraw is a free online whiteboard that lets you draw with friends at the same time!
reply
on April 07
Report
Ya like Undertale?
reply
Shaded_Summers
Yayyy! Besties hehe!
on March 15
Report
THE.GREAT.PAPYRUS.and.sans
It is settled then!
We're best friends!
on March 15
Report
Shaded_Summers
Yeah :3
on March 15
Report
on March 15
Report
Anybody else speak piglatin? .o.
reply
on March 15
Report
My smol bab
DeviantArt for Qfeast's Photo 2
on March 01
uploaded a photo
My smol bab I adopted <3 Nexus
Shaded_Summers's Photo 0
on March 01
I just changed my Qfeast username. My old username was Noko_The_Chocolatey_Neko :3 I changed it because hhhhh I hate my old name...
reply
on February 24
Report
Keep the page alive *whEEZE*
reply
on February 12
Report
My dog is dying..... ;-; I'm gonna be off for a while, not that anyone really cares tho lol..
reply
THE.GREAT.PAPYRUS.and.sans
on March 15
Report
on February 02
Report
I swapped my friend's coffee with chai tea and put a piece of pepper in it saying it was a fly. Don't ask why.
reply
Shaded_Summers
There are special reasons why I do this stuff lol... I swapped her coffee with tea because she loves coffee to death and I put the 'fly' in there to piss her off.
there's ur explanation.
on March 02
Report
SmashPrincess
Weird... I wanna ask why but you told me not to so...
on March 02
Report
on January 31
Report
created a poll
My bday is tomorrow..
poll
(pic was dra...
be random on...
prank my cla...
Prank some f...
+ 2 more
7 votes 0 profile pollby Shaded_Summers
on January 31
Google Translate
(Insert a few answers to my homework here)
Hamilton
reply
on January 31
Report