RaspberryJello

I’m not a tic-tak
~
FM comes in different colours, I believe. The radio only plays in: See More▼
added a photo to the starred list
's Photo 0
about 23 hours ago
Who's good w/ makeup??
reply
pastrami
yes
about 23 hours ago
Report
RaspberryJello
@pastrami oOF
Not trying to be rude, but red doesn't bring my eyes out
Hmm
Maybe black & gold?
about 23 hours ago
Report
pastrami
oof ok
try red or black, maybe??
about 23 hours ago
Report
RaspberryJello
@pastrami K
What eyeshadows would go w/ that dress?
about 23 hours ago
Report
pastrami
me
about 23 hours ago
Report
yesterday
Report
yesterday
Report
Eh, honestly idc

If he doesn't wanna talk to me, that's fine. Can't get along with everyone, y'know?
reply
yesterday
Report
I'm really upset though

This kid seems nice but he seems to dislike me? Like
He doesn't scare me much but I'm just worried I drew him away because of something I did/ do

I mean, occasionally he'll give me a heads up on "Hey, it's better if you do this" and I'll be like "Okay, thank you" and stop someone from trying to defend me but

Honestly I think he might be mad I'm stepping up too much.
reply
yesterday
Report
I scared him first in front of the math teacher that I've seen cringe at me

SHE WAS SMIRKING AT THAT--
reply
yesterday
Report
Ok, this kid SEAL? I've been conplaining about him sence fish camp? And
I got him to respect me out of fear. He ONLY respects people if he's afraid of them
Imma teach him otherwise. He's scared of me already :>

When I say I'm a bitch, I mean it. I may seem nice but DON'T START SHIT WITH ME

Because, trust me, I usually give more than 6 chances.

He stopped at 2
reply
yesterday
Report
Imma wreck a kid
I have his conpany as soon as school starts back up
Haha, dONT DISRESPECT ME YOU 'LIL SHIT
reply
yesterday
Report
Ok other than my characters being edgy mary sues, my old stories were different
Now thinking about it, don't hate yourself for your old shitty stories
Use them to know what you need to improve on!!
reply
yesterday
Report
added a photo to the starred list
's Photo 0
yesterday
Drum Major was trying to get his hamster off of the top of the shower head— He didn’t know it’d gotten there but Peanut is weird
Crash.
That wasn’t good.
reply
yesterday
Report
I SOMEHOW WENT THROUGH MIDDLESCHOOL W/OUT GETTING IN A CRINGEY RELATIONSHIP??
reply
queen.nothing
AHAHA aww, ur still a sweetheart
yesterday
Report
RaspberryJello
@NyoHoHo everyone was scared of me even though I was really a socially awkward sweetheart
Now I'm just socially awkward and mildly rude
yesterday
Report
queen.nothing
nope, i loved it
i liked being alone
no one bothered me
yesterday
Report
RaspberryJello
@NyoHoHo that's upsetting ;;
yesterday
Report
queen.nothing
lmao no one liked me because i was so mean
yesterday
Report
There are 5 more comments. Show ▼
yesterday
Report
ShIt my baD

3+ likes for:

Q : Are you Single?
A : Yeah
Q : Have you been cheated on?
A : No
Q : Any Crush? See More▼
reply
yesterday
Report
Bc I'm a copycat-
~Theived, can't find who did it~
3+ likes for:

Q : Are you Single?
A :
Q : Have you been cheated on?
A : See More▼
reply
yesterday
Report
I had to explain that I did watch Disney Origonals but really the only one I liked was "Lemonade Mouth"
That shIT WAS GOLD, OKAY??
reply
yesterday
Report
Today after the JROTC exam was intresting
My snapchat has some details but, here's most of it:
-We talked about who someone was gay for
-aLL THE GAY JOKES
-We talked about what we think makes someone physically attractive (Personally I think eyes and their calves if y'all wanna know)
-Watching to see if the manaquin will move it's head or not
-snapchat filters See More▼
reply
yesterday
Report
added a photo to the starred list
's Photo 0
yesterday
added a photo to the starred list
's Photo 0
yesterday
uploaded a photo
My dress for it!
RaspberryJello's Photo 10
yesterday
"What's a contengancy pl-"
"A backup plan!"
"CORPRAL WHY DID THE PRIVATE ANSWER FIRST!?"
"I- UH-"
Whoops
reply
yesterday
Report