DEATH_CP

Hello, I Like to Roleplay so if you ever wanna RP drop me a DM!
https://www.qfeast.com/OINGO is very funny
I RP the following: See More▼
dam I still like haruhi
I’m gay for anime girls
Who look like dudes 😘😍
reply
about 14 hours ago
Report
I remember back in the day I used to like haruhi until I realized uh it’s a she
reply
on Tuesday
Report
Ouran host club rp
reply
DEATH_CP
Or should I
on Tuesday
Report
DEATH_CP
go ahead
on Tuesday
Report
Fuck_yourself_with_a_cactus
on Tuesday
Report
DEATH_CP
You starting hoe
on Tuesday
Report
Fuck_yourself_with_a_cactus
on Tuesday
Report
on Tuesday
Report
Oc x Oc rp?
reply
DEATH_CP
damn I would’ve held a grudge.
like ‘ bitch give me 20 bucks for the vending machine in ones and we gucci ‘

Haiuko turned around after Logan left
“ Hiruka-“
He stopped when he noticed the only that was left behind from Hiruka was her clipboard and her high heels
on Tuesday
Report
Fuck_yourself_with_a_cactus
Orinyss was say on a bench,
The very bench Mizu found her,
“Orin,” he said looking at her.
She looked at him,
“What do you want?” See More▼
on Tuesday
Report
DEATH_CP
Logan smiled
As he hung up soon after that
Hiruka sighed.
Boys were so immature.
“ Haiuko..” See More▼
on Tuesday
Report
Fuck_yourself_with_a_cactus
“Ooh really?
Can’t wait!” He exclaimed,
“See your soon Mwah 💋!”
Mizu’s eyes widened when he realised what he said as he ran after her.
on Tuesday
Report
DEATH_CP
Logan grinned as he looked at Hikruka and Haiuko
“ Oh it’s a surprise boo. I’ll be home in a few.
I’ve been getting you a present “
Hiruka Ofer here eavesdropping and frowned
That...that was not ok
on Tuesday
Report
There are 32 more comments. Show ▼
on Sunday
Report
someone wanna do a sonic boom rp?
reply
DEATH_CP
Knuckles would mostly likely wipe his mouth

“ Wanna go out some time “
Scarlett got more balls than her emo best friend
on Tuesday
Report
Fuck_yourself_with_a_cactus
That’s lame.
What about Knuckles then?
She wondered to herself if he would react in a funny way.

JUST DO IT!
Shadow rolled his eyes. See More▼
on Tuesday
Report
DEATH_CP
Sonic shrugged
He’s been kissed before he learned to stay normal

Yes she’s waiting
She’ll ask you out first
on Tuesday
Report
Fuck_yourself_with_a_cactus
...
“That’s a first,”

Very dam cute.
Dood just ask her out already
on Tuesday
Report
DEATH_CP
Sonic just looked normal
He didn’t have a reaction
Just a normal look
Still that look when he was eating a chili dog

Scarlett smiled at him See More▼
on Tuesday
Report
There are 109 more comments. Show ▼
on Sunday
Report
Finish Tmnt rp?
Girlie-
reply
DEATH_CP
and you better know

Mikey clapped
Like really hard
Like a mum would when their kid did anything right

Dona was too See More▼
on Tuesday
Report
Fuck_yourself_with_a_cactus
Yeah we all know 👏👏👏

And ya wanna know what happened?
She started skating and she smiled,
“I’m moving!” She Exclaimed.
Wanna know what happened next. See More▼
on Tuesday
Report
DEATH_CP
yeah go ahead
Leiko
But she really love Leo so 👏👍

Mikey agreed with that
When he was learning to skateboard See More▼
on Tuesday
Report
Fuck_yourself_with_a_cactus
For now? Jeez.
Sleep
With one eye open Gurl.

This girl has no dam experience with skateboarding so,
She legit had no idea what to do, See More▼
on Tuesday
Report
DEATH_CP
yep safe...for now

Mikey gives zero Fucc

Dona raised a eyebrow
She pressed another button
And the words See More▼
on Monday
Report
There are 134 more comments. Show ▼
on Sunday
Report
AOT RP
reply
DEATH_CP
BITCH
Alina coming to her house

Yep unless he get flush you best believe that blood is staying anywhere but visible on his face
on Tuesday
Report
Fuck_yourself_with_a_cactus
OMG i wanna murder one of my friends.
She said: I don’t think Armin is that adorable...
BITCH.

Makiii...
“No.”
on Tuesday
Report
DEATH_CP
👌👏

I know.
Eren blushing would never happen
Unless he got flashed
on Tuesday
Report
Fuck_yourself_with_a_cactus
👌

Bruh-
Pff Eren blushing would not Dam not happen.
I’m talkin bout Maki 😂
on Tuesday
Report
DEATH_CP
yep
Only innocent humans
Alina + Kaoura

Eren wasn’t blushing
No you’re bkushing
on Tuesday
Report
There are 161 more comments. Show ▼
on Saturday
Report
on Friday
Report
uploaded a photo at Creepypasta memes!
Creepypasta memes!'s Photo 1
on Thursday
Total drama rp
reply
DEATH_CP
Duncan got behind her and shot the target
Making Lindsey fuccing fall

They get chased by a bear
And Kinko gon have to expose herself
That she was a ninja
on Tuesday
Report
Fuck_yourself_with_a_cactus
Ayaka smirked as she looked at Lindsey,
She got her chicken gun ready and aimed.

...
Bad in what way?
on Tuesday
Report
Fuck_yourself_with_a_cactus
Ayaka smirked as she looked at Lindsey,
She got her chicken gun ready and aimed.

...
Bad in what way?
on Tuesday
Report
DEATH_CP
Duncan smirked
As he grabbed Ayaka’s wrist
Going in the bushes as Lindsey was walking out the bathroom

that will end up
In something bad
on Tuesday
Report
Fuck_yourself_with_a_cactus
I double vote that.
“Lindsey it is,” Ayaka smirked.

Mhm.
A real FRIENDly stroll.
on Tuesday
Report
There are 199 more comments. Show ▼
10 days ago
Report
Bruh I’m fake asab
Lol this dude like me.
And he being a bitch to me in the day when people around
But when we alone he wanna be nice and kiss me
So he followed me home today
And he kissed me right
My ass walk into my house wipe my lips See More▼
reply
DEATH_CP
so payback for him being fake
I’m pretending to like him then if he ask me out..
Imma say this
‘ I’m sorry...I don’t date fake hoes who can’t appreciate me infront of his friends ‘
10 days ago
Report
Fuck_yourself_with_a_cactus
10 days ago
Report
10 days ago
Report
And I’m not Brick either so I don’t go down easy 👏👏👏
-Lily Shakespere,2019
reply
Fuck_yourself_with_a_cactus
~ Lily McGarry Shakespeare
10 days ago
Report
10 days ago
Report
Anyone wanna rp?
I’m bored and my best friend ain’t online
reply
Fuck_yourself_with_a_cactus
10 days ago
Report
SHIRAZURE
Sure if you like
10 days ago
Report
DEATH_CP
Is it ok if we start this after I find season 1?
And watch jt
10 days ago
Report
DEATH_CP
I noticed
I’ll try to find somewhere where I can watch the first season
10 days ago
Report
SHIRAZURE
Oh that's season 2 I guess .
10 days ago
Report
There are 9 more comments. Show ▼
10 days ago
Report
my mom hit me with the vacuum yesterday
And where she hit still hurts
reply
PrincessLuna1
nice!
10 days ago
Report
DEATH_CP
Heh that’s kinda around the same time I known but in early 2016 I actually became a army
11 days ago
Report
PrincessLuna1
really? awesome : D i was an army since 2015....i knew them in 2014 but i haven't really paid attention to them until 2015....oops im getting carried away again
11 days ago
Report
DEATH_CP
eh same here
I listen to Bts too-
I’ve been an army for like 2 years
( weird flex but ok)
11 days ago
Report
PrincessLuna1
but i always try to think positively and tbh i know this sounds weird for you (it's a weird flex) but bts helped me through my depressing times with their music.....they actually sing about the young generation going through depression, anxiety, suicide, etc and they try to convince people to love themselves...(ok i went too far out of topic.....sorry i get carried See More▼
11 days ago
Report
There are 20 more comments. Show ▼
11 days ago
Report
welp looks like I’m not eating dinner tonight.
I TRIPPED over a cord
And my mother thinks it’s ok to push me and lock me in my dam room I tried to go get like some fish or something but she sent me back to my room like tf-

I know this mean as shit but I actually like my step dad more than I like her and I only known the guy for less than 2 months
reply
13 days ago
Report
Voltron Roleplay
reply
DEATH_CP
Pidge made me bisexual 😂👏
16 days ago
Report
16 days ago
Report
Blue exorcist Roleplay
reply
Fuck_yourself_with_a_cactus
Rib?
I didn’t even make a spelling mistake this time tf.
Yo this snacc is off limits,
Both of them are.

AHHH SO CUUTEEE
on Tuesday
Report
DEATH_CP
Rib
Rins new nickname
Smiled and continued carrying his girlfriend

ME TOO
on Tuesday
Report
Fuck_yourself_with_a_cactus
Her eyes widened but she smiled as Miyuki snuggled into Rins chest.

I’m imagining it!!!
on Tuesday
Report
DEATH_CP
He hugged her
And picked her up

fuccing cute
Just imagine jt
on Sunday
Report
Fuck_yourself_with_a_cactus
“This happens every dam time I go here,” she sighed.
“Like tf Bish can they get a dam life?”

Awh that would be adorable 💖💖💖
on Sunday
Report
There are 337 more comments. Show ▼
16 days ago
Report
Drake and Josh rp
reply
16 days ago
Report
reply
Emotaco
Hay I emocreepypastaqueen made a new account bc I forgot my user name
17 days ago
Report
Fuck_yourself_with_a_cactus
17 days ago
Report
emocreepypastaqueen
18 days ago
Report
PrincessLuna1
..........the fucc
(ikr)
18 days ago
Report
emocreepypastaqueen
i know almost all o them ik the doll maker
18 days ago
Report
There are 2 more comments. Show ▼
18 days ago
Report
Anyone wanna rp
Like horror movie crush?
It doesn’t have to be like one specific movie
Like
You could have a crush on Freddy Kruger
And I could have a crush on like Chucky ( I do okurr)
That sorta thing
reply
DEATH_CP
I do
I do
18 days ago
Report
emocreepypastaqueen
imma say 1 thing when i'm rping and u fall asleep have sweet nightmares boo (i hope u know what i'm talking about and i'm not trynna be rude trynna be nice! which i am not
18 days ago
Report
emocreepypastaqueen
i don't watch horror flicks sorry
18 days ago
Report
18 days ago
Report